Pewne wiadomości z błędami poinformują, kiedy coś pójdzie nie tak z integracją Amazon EC2:
1. Could not save the changes. Either the provided External ID is incorrect, or the AWS role has propagated in all regions yet.
Ten błąd pojawia się podczas kliknięcia Save w oknie Amazon EC2 Integration Settings w następujących sytuacjach:
– Polityka Amazon EC2 dla roli nie rozprzestrzeniła się do żadnego regionu AWS. Zaczekaj kilka sekund, a następnie kliknij ponownie Save.
– Wprowadzono niepoprawny identyfikator zewnętrzny podczas tworzenia lub aktualizowania roli w konsoli AWS.
2. Amazon EC2 policy was not applied on all regions. Please wait a few seconds and try again.
Błąd ten pojawia się po kliknięciu Save w okno Amazon EC2 Integration Settings, kiedy polityka Amazon EC2 jest wprowadzona do kilku, ale nie do wszystkich regionów AWS. Zaczekaj chwilę dłużej i kliknij Save ponownie.
3. Not authorized to perform this operation. Make sure the AmazonEC2ReadOnlyAccess is attached to the user/role.
Błąd ten pojawia się po kliknięciu Save w okno Amazon EC2 Integration Settings, jeśli polityka AmazonEC2ReadOnly nie jest załączona do roli. Aby rozwiązać ten problem, zaloguj się do konsoli AWS, wejdź w Roles > [twoja rola] > Permissions > Attach policy, a następnie zaznacz brakującą politykę.
4. Invalid ARN for the specified role.
Błąd ten pojawia się po kliknięciu Save w okno Amazon EC2 Integration Settings po wprowadzeniu nieważnego ARN. Sprawdź ARN i kliknij Save ponownie.
5. Unknown communication error.
Błąd ten pojawia się jeśli napotkano błąd komunikacji po kliknięciu Save w oknie Amazon EC2 Integration Settings. Zaczekaj kilka sekund i kliknij Save ponownie.
6. Invalid Amazon User Credentials.
Otrzymujesz to powiadomienie e-mailem, gdy:
– Polityka integracji z konsolą AWS (AmazonEC2ReadOnlyAccess) został odłączony od roli IAM.
– Masz wygenerowany nowy External ID bez modyfikowania roli IAM lub rola External ID różni się od istniejącej w Centrum sterowania GravityZone.
– Rola IAM została usunięta z AWS w istniejącej integracji Amazon EC2.
Ta wiadomość jest wysłana raz dziennie po:
– Synchronizacji ręcznej, podczas kliknięcia w przycisk Synchronize with Amazon EC2 w Control Center > Network.
– Automatycznej synchronizacji GravityZone z AWS, która odbywa się co 15 minut.