Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli GravityZone (konsola w chmurze)

Awatar

Krzysztof B.

19 listopada 2021

W tym artykule opisano, jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli chmurowej Bitdefender GravityZone.

1. W menu po lewej stronie Panelu sterowania przejdź do zakładki Sieć.
2. W górnej części ekranu kliknij Filtry.
3. W obszarze Typ zaznacz pola wyboru Komputery oraz maszyny wirtualne.
4. W obszarze Głębokość wybierz opcję Wszystkie elementy rekurencyjne.
5. Kliknij Zapisz.
W prawym panelu strony Sieć zostaną wyświetlone wszystkie dostępne punkty końcowe. Punkty końcowe, które nie otrzymały aktualizacji zabezpieczeń w ciągu ostatnich 24 godzin lub dłużej, wyświetlą informacje, że mają problemy (ponieważ były w trybie offline).

6. Kliknij nagłówek kolumny Ostatnio widziany, aby wyświetlić punkty końcowe w kolejności malejącej. Punkty końcowe, które najdłużej były w trybie offline, wyświetlą się na górze listy.
7. Zaznacz pola wyboru przy punktach końcowych, które chcesz usunąć.
8. Kliknij Usuń na pasku narzędzi akcji u góry ekranu.

Skutki wykonania akcji usuwania z konsoli są następujące:

1. Dla punktów końcowych, które nie są częścią żadnej zintegrowanej infrastruktury (Active Directory, Amazon EC2, vCenter, Xen itp.):

a) Punkt końcowy zostanie przeniesiony do folderu Usunięte.

b) Zostanie utworzone zadanie dezinstalacji.
– Możesz wyświetlić zadanie na stronie Sieć > Zadania.
– Zadanie pozostanie w oczekiwaniu przez 72 godziny, po czym wygaśnie, jeśli punkt końcowy go nie otrzyma (na przykład nie powróci do trybu online).
– Możesz usunąć zadanie na stronie Sieć > Zadania.

c) Zwolni się miejsce w licencji. Jeśli punkt końcowy ponownie przejdzie w tryb online, pozostanie w folderze Usunięte, a moduły agenta bezpieczeństwa wygasną.
Informacje dotyczące licencji można sprawdzić na stronie Moja firma, w obszarze menu Witaj, [nazwa użytkownika] w prawym górnym rogu ekranu.

2. W przypadku punktów końcowych, które są częścią Active Directory lub innej zintegrowanej infrastruktury:

a) Punkt końcowy nie zostanie przeniesiony do folderu Usunięte, ale stanie się niezarządzany w spisie zakładki Sieć.

b) Zadanie dezinstalacji nie zostanie utworzone.

b) Zwolni się miejsce w licencji. Jeśli punkt końcowy wróci do trybu online, zostanie ponownie licencjonowany.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/delete-stale-endpoints-in-gravityzone-control-center-(cloud-based-platform)-2674.html


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy