Dom i mała firma:
– Family Pack
– Total Security
– Internet Security
pomoc@bitdefender.pl
tel. +48 58 667 49 49 wew. 119

Jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli GravityZone (konsola w chmurze)

W tym artykule opisano, jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli chmurowej Bitdefender GravityZone.

1. W menu po lewej stronie Panelu sterowania przejdź do zakładki Sieć.
2. W górnej części ekranu kliknij Filtry.
3. W obszarze Typ zaznacz pola wyboru Komputery oraz maszyny wirtualne.
4. W obszarze Głębokość wybierz opcję Wszystkie elementy rekurencyjne.
5. Kliknij Zapisz.
W prawym panelu strony Sieć zostaną wyświetlone wszystkie dostępne punkty końcowe. Punkty końcowe, które nie otrzymały aktualizacji zabezpieczeń w ciągu ostatnich 24 godzin lub dłużej, wyświetlą informacje, że mają problemy (ponieważ były w trybie offline).

6. Kliknij nagłówek kolumny Ostatnio widziany, aby wyświetlić punkty końcowe w kolejności malejącej. Punkty końcowe, które najdłużej były w trybie offline, wyświetlą się na górze listy.
7. Zaznacz pola wyboru przy punktach końcowych, które chcesz usunąć.
8. Kliknij Usuń na pasku narzędzi akcji u góry ekranu.

Skutki wykonania akcji usuwania z konsoli są następujące:

1. Dla punktów końcowych, które nie są częścią żadnej zintegrowanej infrastruktury (Active Directory, Amazon EC2, vCenter, Xen itp.):

a) Punkt końcowy zostanie przeniesiony do folderu Usunięte.

b) Zostanie utworzone zadanie dezinstalacji.
– Możesz wyświetlić zadanie na stronie Sieć > Zadania.
– Zadanie pozostanie w oczekiwaniu przez 72 godziny, po czym wygaśnie, jeśli punkt końcowy go nie otrzyma (na przykład nie powróci do trybu online).
– Możesz usunąć zadanie na stronie Sieć > Zadania.

c) Zwolni się miejsce w licencji. Jeśli punkt końcowy ponownie przejdzie w tryb online, pozostanie w folderze Usunięte, a moduły agenta bezpieczeństwa wygasną.
Informacje dotyczące licencji można sprawdzić na stronie Moja firma, w obszarze menu Witaj, [nazwa użytkownika] w prawym górnym rogu ekranu.

2. W przypadku punktów końcowych, które są częścią Active Directory lub innej zintegrowanej infrastruktury:

a) Punkt końcowy nie zostanie przeniesiony do folderu Usunięte, ale stanie się niezarządzany w spisie zakładki Sieć.

b) Zadanie dezinstalacji nie zostanie utworzone.

b) Zwolni się miejsce w licencji. Jeśli punkt końcowy wróci do trybu online, zostanie ponownie licencjonowany.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/delete-stale-endpoints-in-gravityzone-control-center-(cloud-based-platform)-2674.html