Bitdefender zazwyczaj nie może usunąć zagrożeń wykrytych wewnątrz e-maili, wynika to z faktu, że Bitdefender nie jest w stanie przepakować e-maila.
Najlepszym rozwiązaniem jest ręczne usunięcie zainfekowanego maila. Bitdefender dostarcza szczegółowe informacje na temat e-maila, który zawiera zainfekowany załącznik.
W celu usunięcia zainfekowanego maila:
Otwórz klienta pocztowego.
Wykorzystaj dziennik skanowania lub powiadomienia do lokalizacji zainfekowanego e-maila.
Otwórz powiadomienie dotyczące wybranego zainfekowanego e-maila i rozwiń je.
Usuń wszystkie zainfekowane wiadomości. Pamiętaj, aby później opróżnić Kosz/Usunięte Wiadomości.
Po wykonaniu powyższych czynności problemy powinny ustać. Jeżeli jednak nadal będziesz potrzebować pomocy skontaktuj się z pomocą techniczną.
Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.