Jak wygenerować BDProfiler log na macOS

W bardzo rzadkich sytuacjach Bitdefender Antivirus for Mac napotyka problem, który uniemożliwia mu funkcjonowanie w sposób w jaki został zaprojektowany. W tych przypadkach musimy wykonać pewne kroki by dowiedzieć się dlaczego produkt nie działa tak jak powinien. 

Aby zbadać i rozwiązać problemy z Bitdefender Antivirus for Mac, które mogą wystąpić na twoim urządzeniu, każdy użytkownik który wysyła zgłoszenie do pomocy technicznej użytkownik powinien dostarczyć nam następujące informacje:

  • Dokładny opis napotkanej usterki
  • Zrzut ekranu (jeśli dotyczy) wiadomości, która się pojawia – Jak zrobić zrzut ekranu
  • BDProfiler log

Jak wygenerować BDProfiler Log

Wideo

1. Pobierz BDProfiler tool z tej lokalizacji.

2. Wykonaj te kroki tylko jeśli korzystasz z Mojave 10.14 lub  Catalina 10.15. Przejdź do kroku 3 jeżeli masz starszy system.

  • Kliknij ikonkę Apple w lewym górnym rogu ekranu i wybierz Ustawienia Systemu
  • Otwórz Prywatność & Bezpieczeństwo
  • Przejdź do zakładki Prywatność
  • Wybierz Pełny dostęp do dysku w kolumnie z lewej strony
  • Wybierz ikonę kłódki w lewej dolnej części ekranu i wprowadź nazwę konta administratora i hasło. Jest to niezbędne w celu wprowadzenia zmian
  • Kliknij na ikonę [+]  i wybierz aplikację Terminal  z folderu /Narzędzia/Aplikacje  
  • Przenieś i upuść BDProfiler.tool wewnątrz okna Terminala

3. Otwórz folder Pobrane

4. Kliknij prawym przyciskiem myszy na BDProfiler.tool i wybierz Otwórz

5. Jeżeli wyświetli się poniższa wiadomość , po prostu kliknij otwórz
Uwaga: Jeżeli zostaniesz poproszony o instalację XCode, możesz anulować to powiadomienie. XCode nie jest wymagany do działania BDProfiler tool

6. Otworzy to okno terminala i zapyta czy chcesz wprowadzić hasło administratora. Kliknij T(Y) aby kontynuować.

7. Po wprowadzeniu hasła pozwól narzędziu działać przez kilka minut dopóki nie otrzymasz komunikatu: Zakończono Proces

UWAGA: Nie otrzymasz wiadomości zwrotnej podczas wpisywania hasła. Wprowadź je i naciśnij Enter/Return. Nie martw się jeżeli otrzymasz wiadomość “Spróbuj ponownie”, prawdopodobnie pominąłeś znak.  Ponownie wprowadź hasło i naciśnij Enter/Return.

8.  Odpowiedz nam (przez otwarte zgłoszenie)  wysyłając wygenerowany na pulpicie plik: Bitdefenderprofile_output.zip jako załącznik w wiadomości email.
UWAGA: Jeżeli masz tylko plik o nazwie alaa.plist zamiast BitdefenderProfile_output.zip, oznacza to, że proces był niekompletny. Spróbuj ponownie wygenerować logi.

* Jeżeli korzystasz z macOS Mojave 10.14 lub wyżej, powinieneś usunąć Pełen dostęp do dysku z Terminala:

  • Kliknij logo Apple w lewym górnym rogu i wybierz Ustawienia systemu
  • Wybierz Prywatność & Bezpieczeństwo
  • Przejdź do zakładki Prywatność
  • W kolumnie po lewej stronie wybierz Pełny dostęp do dysku
  • Kliknij na kłódkę w lewym dolnym rogu ekranu i wprowadź nazwę konta administratora i hasło
  • Wybierz aplikację Terminal, kliknij przycisk poniżej . Zamknij potem okno.
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments