Jeżeli twój Mac wydaje się być zainfekowany, ale Bitdefender nie wykrywa żadnego malware, skontaktuj się z pomocą techniczną. Nie zapomnij dostarczyć nam BD Sys log żebyśmy mogli w pełni zrozumieć powód i zaoferować Ci szybkie rozwiązanie twojego problemu.
W celu wygenerowania BDSys log wykorzystaj podaną niżej instrukcję:
INFO: Informacje zostaną wykorzystane tylko do analizy malware i będą odpowiednio traktowane.
1. Zamknij wszystkie aktywne aplikacje
2. Pobierz aplikację BDSYS, następnie dwukrotnie kliknij na pobrane archiwum BDSyslog_for_Mac_OS.zip w celu wypakowania jego zawartości.
Użytkownicy macOS Mojave & nowszych wersji będą musieli wykonać kilka dodatkowych zmian przed przejściem do następnego kroku.
Kliknij na ikonę Apple w lewym górnym rogu ekranu i wybrać Preferencje Systemowe
Wybierz Prywatność & Bezpieczeństwo
Przejdź do zakładki Prywatność
W kolumnie po lewej stronie wybierz Pełny Dostęp do Dysku
Kliknij na ikonę kłódki w lewym dolnym rogu ekranu i wprowadź nazwę konta administratora oraz hasło. Jest to niezbędne w celu wprowadzenia zmian
Kliknij ikonkę “+” i wybierz aplikację BDSyslog. Następnie kilknij OK
Zamknij okno
3. Kliknij prawym przyciskiem myszy na aplikację BDSyslog i kliknij Otwórz. Wprowadź hasło do swojego konta i kliknij OK
4. Kliknij Generate Log i zaczekaj na zakończenie procesu
5.Na ekranie pojawi się małe okienko z napisem “Program run has finished” kilknij OK i Exit. Na pulpicie pojawi się nowy plik o nazwie bdsyslog_results.zip
6. Załącz plik bdsyslog_results.zip w załączniku jako odpowiedź na zgłoszenie.
7. Na samo zakończenie, jeżeli korzystasz z MacOS 10.14 powinieneś usunąć Pełny Dostęp do Dysku dla aplikacji BDSys:
Kliknij na ikonę Apple w lewym górnym rogu ekranu i wybrać Preferencje Systemowe
Wybierz Prywatność & Bezpieczeństwo
Przejdź do zakładki Prywatność
W kolumnie po lewej stronie wybierz Pełny Dostęp do Dysku
Kliknij na ikonę kłódki w lewym dolnym rogu ekranu i wprowadź nazwę konta administratora oraz hasło. Jest to niezbędne w celu wprowadzenia zmian
Wybierz aplikację BDSYS i kliknij ikonkę “-“ poniżej
Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.