Jeśli komputer wydaje się być zainfekowany, ale Bitdefender nie wykrywa żadnego złośliwego oprogramowania wystaw zgłoszenie do pomocy technicznej pisząc na pomoc@bitdefender.pl. Pamiętaj, aby przekazać nam następujące informacje, abyśmy mogli w pełni zrozumieć przyczynę, oraz zapewnić jak najszybsze rozwiązanie.
Ważne: Informacje te zostaną wykorzystane tylko do analizy złośliwego oprogramowania, oraz będą odpowiednio traktowane.
1. Pobierz, oraz zapisz narzędzie BDSysLog na dysku. 2. Wypakuj plik z archiwum. 3. Upewnij się, że wszystkie uruchomione aplikacje są zamknięte, a następnie uruchom BDSysLog_i.exe. Jeśli pojawi się komunikat o zablokowaniu przez Zaporę sieciową, wybierz Zezwól, aby aplikacja mogła się połączyć. 4. Kliknij przycisk Create log, aby rozpocząć generowanie dziennika. Pasek postępu wskazuje, że narzędzie tworzy raport.
5. Gdy pojawi się małe okno z wiadomością Log saved, raport będzie ukończony, a nowy plik o nazwie bdsyslog.zip pojawi się na Pulpicie. 6. Załącz plik bdsyslog.zip do zgłoszenia wystawionego na pomoc@bitdefender.pl.
Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.