Jeśli komputer wydaje się być zainfekowany, ale Bitdefender nie wykrywa żadnego złośliwego oprogramowania wystaw zgłoszenie do pomocy technicznej pisząc na pomoc@bitdefender.pl.
Pamiętaj, aby przekazać nam następujące informacje, abyśmy mogli w pełni zrozumieć przyczynę, oraz zapewnić jak najszybsze rozwiązanie.
Ważne: Informacje te zostaną wykorzystane tylko do analizy złośliwego oprogramowania, oraz będą odpowiednio traktowane.
1. Pobierz, oraz zapisz narzędzie BDSysLog na dysku.
2. Wypakuj plik z archiwum.
3. Upewnij się, że wszystkie uruchomione aplikacje są zamknięte, a następnie uruchom BDSysLog_i.exe. Jeśli pojawi się komunikat o zablokowaniu przez Zaporę sieciową, wybierz Zezwól, aby aplikacja mogła się połączyć.
4. Kliknij przycisk Create log, aby rozpocząć generowanie dziennika. Pasek postępu wskazuje, że narzędzie tworzy raport.