Ten artykuł pomaga w dostarczeniu zespołowi wsparcia technicznego istotnych informacji dotyczących rozwiązywania problemów w przypadku gdy Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST Windows) nie funkcjonuje prawidłowo w twoim środowisku.
Przegląd
Bitdefender Endpoint Security Tools zapewnia ochronę komputerów lokalnych. Komunikuje się również z ControlCenter, aby otrzymywać polecenia administratora, oraz wysyłać wyniki swoich działań.
Kiedy kontaktujesz się ze Wsparciem Bitdefender Enterprise odnośnie problemów z BEST, przedstawiciel może Cię poprosić o dostarczenie szczegółowych informacji technicznych na temat zagrożonego komputera.
Aby pomóc Tobie w dostarczeniu tych informacji, Bitdefender GravityZone zawiera dedykowane narzędzie rozwiązywania problemów, BEST Support Tool.
Narzędzie to zbiera logi, oraz informacje systemowe konieczne do rozwiązania problemów.
Generowanie dziennika Narzędzia Wsparcia
Aby wygenerować taki dziennik na zagrożonym komputerze, użyj jednej z poniższych metod:
Metoda Wiersza Poleceń
Jeśli BEST jest zainstalowany na komputerze, użyj pliku wykonywalnego .exe BEST Support Tool.
1. Otwórz Wiersz Poleceń z uprawnieniami administratora.
2. Wejdź do folderu instalacyjnego. Domyślna ścieżka to:
C:\Program Files\Bitdefender\Endpoint Security
3. Zbierz, oraz zapisz dzienniki poprzez uruchomienie tego polecenia:
Product.Support.Tool.exe collect
4. Zostaną one zapisane domyślnie w lokalizacji: C:\Windows\Temp.
Opcjonalnie, jeśli chcesz zapisać logi Support Tool w niestandardowej lokalizacji, użyj opcji ścieżka:
Product.Support.Tool.exe collect [path=”<ścieżka do pliku>”]
Przykład:
Product.Support.Tool.exe collect [path=”D:\Test”]
W czasie, gdy polecenie jest wykonywane, możesz zauważyć pasek postępu na ekranie.
Kiedy proces zostanie zakończony, zostanie wyświetlona nazwa archiwum zawierającego dzienniki, oraz jego lokalizacja.
Metoda kreatora GUI
Użyj tej metody jeśli BEST nie je st zainstalowany.
1. Pobierz BEST Support Tool z odpowiednich linków poniżej:
– Dla systemów operacyjnych Windows 32 bit kliknij tutaj
– Dla systemów operacyjnych Windows 64 bit kliknij tutaj
2. Podążaj za instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby uruchomić Support Tool.
Możesz znaleźć plik wyjściowy na Pulpicie, jako archiwum o następującej nazwie:
BDST_[nazwakomputera]_[obecnadata].
Zatwierdź plik dziennika
Aby zatwierdzić dziennik Support Tool, zależnie od użytej metody, podążaj za następującymi krokami:
Jeśli używasz wiersza poleceń:
1. Przejdź do C:\Windows\Temp, a następnie odszukaj plik archiwum o nazwie:
ST_[nazwakomputera]_[obecnadata]
2. W środku archiwum otwórz plik problem.txt.
3. Uzupełnij plik koniecznymi danymi.
4. Załącz archiwum do Twojego zgłoszenia w celu późniejszego rozwiązania problemów.
Jeśli używasz kreatora GUI:
1. Przejdź do Pulpitu, a następnie odszukaj plik archiwum o nazwie:
BDST_[nazwakomputera]_[obecnadata]
2. Załącz archiwum do Twojego zgłoszenia w celu późniejszego rozwiązania problemów.
Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.