Ze względu na wysoką liczbę kombinacji sprzętu i oprogramowania użytkownicy mogą czasami natrafić na problem. Aby zespół pomocy technicznej mógł go poprawnie zidentyfikować będzie potrzebował informacji na temat sprzętu i zainstalowanego na nim produktu Bitdefender.
W celu zebrania niezbędnych danych wykonaj następujące kroki:
1. Pobierz skrypt na swój serwer:
Z poziomu konsoli: wget http://www.bitdefender.com/files/KnowledgeBase/file/bdsysinfo.sh
Z poziomu środowiska graficznego: POBIERZ i wybierz zapisz lub zapisz jako.
2. Zaloguj się jako root korzystając z komendy su.
3. Przejdź do ścieżki do której zapisałeś plik i wykonaj jedną z komend:
sh bdsysinfo.sh
lub
sudo sh.bdsysinfo.sh
Skrypt rozpocznie zbieranie niezbędnych informacji i wyświetli stan postępu. Raport zostanie zapisany do archiwum o nazwie bdsysinfo.tar.gz.
4. Załącz plik w zgłoszeniu do pomocy technicznej.