FAQ – Produkty dla domu :
- Jak zaktualizować Bitdefender Offline
- Nie mogę uruchomić Zapory Sieciowej Bitdefender
- Jak całkowicie usunąć Kaspersky
- Jak prawidłowo usunąć F-Secure
- Jak prawidłowo usunąć Avira
- Czy Bitdefender będzie kompatybilny z przyszłymi wersjami macOS?
- Jak wygenerować BDSys log na macOS
- Jak prawidłowo usunąć Avast
- Jak prawidłowo usunąć AVG
- Jak są dostarczane i gdzie znajdę zamówione klucze?
W bardzo rzadkich przypadkach możesz napotkać sytuacje, w których Bitdefender nie działa bez zarzutu.
W celu rozwiązania problemów, które mogą pojawić się z Bitdefender w twoim systemie (Windows 7 lub nowszym), prosimy o przesłanie nam następujących informacji podczas zakładania zgłoszenia do Działu Obsługi Klienta:
– Opis napotkanego problemu;
– Zrzut ekranu z wyświetlanym błędem
– Support Tool log.
Ważne: Należy posiadać uprawnienia Administratora.
Aby wygenerować dziennik support tool log, podążaj za następującymi krokami:
1.Wejdź w Ten Komputer przez przytrzymanie klawisza Windows i wciśnięcie E.
2. Otwórz folder, w którym zainstalowany jest Bitdefender (domyślna ścieżka: C:\ Program Files\ Bitdefender\ Bitdefender Security)
3. Otwórz wykonywalny plik supporttool.exe
4. Zacznij od wybrania kategorii problemu.

5. Następnie wprowadź opis problemu w odpowiednim oknie.
6. Możesz dostarczyć bardziej dokładne informacje za pomocą odtwarzania problemu. Aby tego dokonać:
– Kliknij Spróbuj Odtworzyć Problem.
-W nowym oknie kliknij Rozpocznij.

– W tym miejscu należy za pomocą narzędzia zarejestrować problem, który występuje, a następnie wybrać Zakończ, na górze ekranu.
Ważne: Jeśli nie chcesz odtwarzać problemu kliknij po prostu na Potwierdź Zgłoszenie.
7. W następnym oknie, upewnij się, że wprowadziłeś poprawnie SWOJE dane.

8. Zanim prześlesz do nas zgłoszenie, musisz zaznaczyć pole wyboru w dolnej części ekranu, aby zezwolić Bitdefenderowi na zbieranie i przesyłanie informacji dotyczących debugowania, związanych z Twoim problemem.
9. Następnie, kliknij na Utwórz Pakiet Debugowania.
10. Plik zostanie utworzony na Pulpicie (BDSP_*). Prześlij ten plik razem ze zgłoszeniem, dzięki czemu będzie możliwa analiza sytuacji.
Źródło: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/8919/