W bardzo rzadkich przypadkach możesz napotkać sytuacje, w których Bitdefender nie działa bez zarzutu.
W celu rozwiązania problemów, które mogą pojawić się z Bitdefender w twoim systemie (Windows 7 lub nowszym), prosimy o przesłanie nam następujących informacji podczas zakładania zgłoszenia do Działu Obsługi Klienta:
– Opis napotkanego problemu;
– Zrzut ekranu z wyświetlanym błędem
– Support Tool log.
Ważne: Należy posiadać uprawnienia Administratora.
Aby wygenerować dziennik support tool log, podążaj za następującymi krokami:
1.Wejdź w Ten Komputer przez przytrzymanie klawisza Windows i wciśnięcie E.
2. Otwórz folder, w którym zainstalowany jest Bitdefender (domyślna ścieżka: C:\ Program Files\ Bitdefender\ Bitdefender Security)
3. Otwórz wykonywalny plik supporttool.exe
4. Zacznij od wybrania kategorii problemu.