Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ - Produkty dla domu

Jak wygenerować Support Tool log, kiedy Bitdefender jest zainstalowany

Awatar

Krzysztof B.

7 czerwca 2019

W bardzo rzadkich przypadkach możesz napotkać sytuacje, w których Bitdefender nie działa bez zarzutu.

W celu rozwiązania problemów, które mogą pojawić się z Bitdefender w twoim systemie (Windows 7 lub nowszym), prosimy o przesłanie nam następujących informacji podczas zakładania zgłoszenia do Działu Obsługi Klienta:

– Opis napotkanego problemu;

– Zrzut ekranu z wyświetlanym błędem

Support Tool log.

 

Ważne: Należy posiadać uprawnienia Administratora.

Aby wygenerować dziennik support tool log, podążaj za następującymi krokami:

1.Wejdź w Ten Komputer przez przytrzymanie klawisza Windows i wciśnięcie E.

2. Otwórz folder, w którym zainstalowany jest Bitdefender – C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender Security App

3. Otwórz wykonywalny plik supporttool.exe

4. Zacznij od wybrania kategorii problemu.

5. Następnie wprowadź opis problemu w odpowiednim oknie.

6. Możesz dostarczyć bardziej dokładne informacje za pomocą odtwarzania problemu. Aby tego dokonać:

– Kliknij Spróbuj Odtworzyć Problem.

-W nowym oknie kliknij Rozpocznij.

– W tym miejscu należy za pomocą narzędzia zarejestrować problem, który występuje, a następnie wybrać Zakończ, na górze ekranu.

Ważne: Jeśli nie chcesz odtwarzać problemu kliknij po prostu na Potwierdź Zgłoszenie.

7. W następnym oknie, upewnij się, że wprowadziłeś poprawnie SWOJE dane.

8. Zanim prześlesz do nas zgłoszenie, musisz zaznaczyć pole wyboru w dolnej części ekranu, aby zezwolić Bitdefenderowi na zbieranie i przesyłanie informacji dotyczących debugowania, związanych z Twoim problemem.

9. Następnie, kliknij na Utwórz Pakiet Debugowania.

10. Plik zostanie utworzony na Pulpicie (BDSP_*). Prześlij ten plik razem ze zgłoszeniem, dzięki czemu będzie możliwa analiza sytuacji.

Źródło: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/8919/


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy