Jak wygenerować Support Tool log, kiedy Bitdefender jest zainstalowany

Jak wygenerować Support Tool log, kiedy Bitdefender jest zainstalowany

W bardzo rzadkich przypadkach możesz napotkać sytuacje, w których Bitdefender nie działa bez zarzutu.

W celu rozwiązania problemów, które mogą pojawić się z Bitdefender w twoim systemie (Windows 7 lub nowszym), prosimy o przesłanie nam następujących informacji podczas zakładania zgłoszenia do Działu Obsługi Klienta:

– Opis napotkanego problemu;

– Zrzut ekranu z wyświetlanym błędem

Support Tool log.

Ważne: Należy posiadać uprawnienia Administratora.

Aby wygenerować dziennik support tool log, podążaj za następującymi krokami:

1.Wejdź w Ten Komputer przez przytrzymanie klawisza Windows i wciśnięcie E.

2. Otwórz folder, w którym zainstalowany jest Bitdefender (domyślna ścieżka: C:\ Program Files\ Bitdefender\ Bitdefender Security)

3. Otwórz wykonywalny plik supporttool.exe

4. Zacznij od wybrania kategorii problemu.

5. Następnie wprowadź opis problemu w odpowiednim oknie.

6. Możesz dostarczyć bardziej dokładne informacje za pomocą odtwarzania problemu. Aby tego dokonać:

– Kliknij Spróbuj Odtworzyć Problem.

-W nowym oknie kliknij Rozpocznij.

– W tym miejscu należy za pomocą narzędzia zarejestrować problem, który występuje, a następnie wybrać Zakończ, na górze ekranu.

Ważne: Jeśli nie chcesz odtwarzać problemu kliknij po prostu na Potwierdź Zgłoszenie.

7. W następnym oknie, upewnij się, że wprowadziłeś poprawnie SWOJE dane.

8. Zanim prześlesz do nas zgłoszenie, musisz zaznaczyć pole wyboru w dolnej części ekranu, aby zezwolić Bitdefenderowi na zbieranie i przesyłanie informacji dotyczących debugowania, związanych z Twoim problemem.

9. Następnie, kliknij na Utwórz Pakiet Debugowania.

10. Plik zostanie utworzony na Pulpicie (BDSP_*). Prześlij ten plik razem ze zgłoszeniem, dzięki czemu będzie możliwa analiza sytuacji.

Źródło: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/8919/