Jak wygenerować Support Tool log, kiedy Bitdefender nie jest zainstalowany

Aby wygenerować dziennik narzędzi wsparcia, gdy Bitdefender nie jest zainstalowany, wykonaj następujące kroki:

1. Pobierz narzędzie pomocy Bitdefender do wybranej lokalizacji, korzystając z poniższego linku:
www.bitdefender.com/diagnostic

2. Kliknij prawym przyciskiem myszy plik aplikacji supporttool.exe i wybierz Uruchom jako administrator.

3. Zaznacz pole, aby wyrazić zgodę na informacje o Narzędziu pomocy technicznej i kliknij Next.

4. Na następnej stronie wpisz swoje imię i nazwisko, adres e-mail, oraz opis problemu.

5. Wybierz kategorię problemu, a następnie poczekaj na zakończenie procesu gromadzenia informacji. Następnie kliknij Finish.

6. Plik zostanie utworzony na pulpicie (BDSP_ *). Prześlij nam ten plik za pomocą otwartego zgłoszenia pomocy technicznej, abyśmy mogli przeanalizować sytuację.