Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ - Produkty dla domu

Jak wygenerować Support Tool log, kiedy Bitdefender nie jest zainstalowany

Awatar

Krzysztof B.

7 czerwca 2019

Aby wygenerować dziennik narzędzi wsparcia, gdy Bitdefender nie jest zainstalowany, wykonaj następujące kroki:

1. Pobierz narzędzie pomocy Bitdefender do wybranej lokalizacji, korzystając z poniższego linku:
www.bitdefender.com/diagnostic

2. Kliknij prawym przyciskiem myszy plik aplikacji supporttool.exe i wybierz Uruchom jako administrator.

3. Zaznacz pole, aby wyrazić zgodę na informacje o Narzędziu pomocy technicznej i kliknij Next.

4. Na następnej stronie wpisz swoje imię i nazwisko, adres e-mail, oraz opis problemu.

5. Wybierz kategorię problemu, a następnie poczekaj na zakończenie procesu gromadzenia informacji. Następnie kliknij Finish.

6. Plik zostanie utworzony na pulpicie (BDSP_ *). Prześlij nam ten plik za pomocą otwartego zgłoszenia pomocy technicznej, abyśmy mogli przeanalizować sytuację.


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy