FAQ – Produkty dla domu :
- Jak założyć konto Central, aktywować licencję, oraz zainstalować aplikację Bitdefendera na wszystkich swoich urządzeniach
- Jak zezwolić na dostęp aplikacji przez zaporę Bitdefender
- Jak uniknąć phishingu SMS za pomocą modułu Bitdefender Scam Alert
- Czym jest Zaawansowana Ochrona?
- Jak dodać wyjątek dla procesu w Zaawansowanej Ochronie
- Nie pokazuje się interfejs Bitdefendera
- Czym są PUA i PUP?
- Czym jest False Negative?
- Czym jest False Positive?
Bitdefender Mobile Security, oraz Antywirus działa na urządzeniach z Androidem 5.0 lub nowszym.
Instalacja z Bitdefender Central:
1. Na urządzeniu mobilnym, przejdź do Bitdefender Central (https://central.bitdefender.com).
2. Zaloguj się na swoje konto Central.
3. Kliknij ikonę w lewym, górnym rogu ekranu, a następnie wybierz Moje urządzenia.

4. W Moje urządzenia kliknij ZAINSTALUJ OCHRONĘ.

5. Następnie wybierz Chroń to urządzenie.

6. W tym miejscu powinno nastąpić przekierowanie do sklepu Google Play.
Ważne: Jeżeli sklep Google Play nie uruchamia się automatycznie, wybierz go z listy sugerowanych aplikacji.
7. Przyciśnij Zainstaluj.

8. Kiedy instalacja zakończy się, otwórz aplikację, zaznacz „Wyrażam zgodę na Umowę subskrypcji”.

9. Następnie, jeśli nie jesteś automatycznie zalogowany do swojego konta Central, wpisz swój adres e-mail, a następnie hasło do swojego konta.


10. Kliknij ROZPOCZNIJ.

11. W tym miejscu możesz uruchomić swoją funkcję Ochrony Sieciowej. Kliknij na AKTYWUJ, a następnie dodaj uprawnienia dostępu dla Bitdefender Mobile Security.

Ważne: Jeśli chcesz dodać uprawnienia później, kliknij NIE TERAZ.
12. Następnie, będziesz miał możliwość przeprowadzenia pełnego skanowania swojego urządzenia poprzez wybranie opcji SKANUJ TERAZ. Możesz również wybrać POMIŃ, aby przeskanować urządzenie w innym terminie.



Ważne: Aby przeskanować całą pamięć, Bitdefender Mobile Security będzie wymagał dwóch oddzielnych uprawnień: nawiązywania i zarządzania połączeniami telefonicznymi oraz uzyskania dostępu do zdjęć, multimediów i plików w urządzeniu.
Źródło: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/2545/