FAQ – Produkty dla domu :
- Jak aktywować subskrypcję VPN Premium
- Jak zainstalować Bitdefender 2021
- Jak całkowicie usunąć Bitdefender 2021
- Jak zaktualizować Bitdefender Offline
- Nie mogę uruchomić Zapory Sieciowej Bitdefender
- Jak całkowicie usunąć Kaspersky
- Jak prawidłowo usunąć F-Secure
- Jak prawidłowo usunąć Avira
- Czy Bitdefender będzie kompatybilny z przyszłymi wersjami macOS?
- Jak wygenerować BDSys log na macOS
Bitdefender Mobile Security, oraz Antywirus działa na urządzeniach z Androidem 5.0 lub nowszym.
Instalacja z Bitdefender Central:
1. Na urządzeniu mobilnym, przejdź do Bitdefender Central (https://central.bitdefender.com).
2. Zaloguj się na swoje konto Central.
3. Kliknij ikonę w lewym, górnym rogu ekranu, a następnie wybierz Moje urządzenia.

4. W Moje urządzenia kliknij ZAINSTALUJ OCHRONĘ.

5. Następnie wybierz Chroń to urządzenie.

6. W tym miejscu powinno nastąpić przekierowanie do sklepu Google Play.
Ważne: Jeżeli sklep Google Play nie uruchamia się automatycznie, wybierz go z listy sugerowanych aplikacji.
7. Przyciśnij Zainstaluj.

8. Kiedy instalacja zakończy się, otwórz aplikację, zaznacz „Wyrażam zgodę na Umowę subskrypcji”.

9. Następnie, jeśli nie jesteś automatycznie zalogowany do swojego konta Central, wpisz swój adres e-mail, a następnie hasło do swojego konta.


10. Kliknij ROZPOCZNIJ.

11. W tym miejscu możesz uruchomić swoją funkcję Ochrony Sieciowej. Kliknij na AKTYWUJ, a następnie dodaj uprawnienia dostępu dla Bitdefender Mobile Security.

Ważne: Jeśli chcesz dodać uprawnienia później, kliknij NIE TERAZ.
12. Następnie, będziesz miał możliwość przeprowadzenia pełnego skanowania swojego urządzenia poprzez wybranie opcji SKANUJ TERAZ. Możesz również wybrać POMIŃ, aby przeskanować urządzenie w innym terminie.



Ważne: Aby przeskanować całą pamięć, Bitdefender Mobile Security będzie wymagał dwóch oddzielnych uprawnień: nawiązywania i zarządzania połączeniami telefonicznymi oraz uzyskania dostępu do zdjęć, multimediów i plików w urządzeniu.
Źródło: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/2545/