FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
- Wstępne uwagi do wydania dotyczące integracji z Datto
Jeśli chcesz przenieść się z partnera Bitdefendera, który zarządza Twoją firmą do innego, musisz zmienić identyfikator tego partnera w konsoli GravityZone Cloud. Zanim to zrobisz, upewnij się, że Twój nowy partner dostarczył Ci swój identyfikator. Każdy identyfikator dostępny jest w zakładce Moja Firma.
Rozwiązanie
Aby zmienić partnera Bitdefendera w GravityZone:
1. Zaloguj się do Control Center.
2. Kliknij na swoją nazwę użytkownika w prawym, górnym rogu ekranu, a następnie wybierz Moja Firma.

3. W zakładce Bitdefender Partner wybierz Zmień.

4. Wpisz identyfikator partnera, a następnie kliknij Zapisz.
5. Na stronie Moja Firma kliknij Zapisz, aby zatwierdzić zmiany.
Źródło https://www.bitdefender.com/support/how-to-change-your-bitdefender-partner-in-gravityzone-cloud-console-2300.html