FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak wygenerować raport dla Bitdefender Security for Mail Servers (Linux)
- Jak wygenerować raport z Serwera Bezpieczeństwa
- Jak skonfigurować uwierzytelnianie dwuskładnikowe dla konsoli GravityZone w chmurze przy pomocy aplikacji Google Authenticator
- Jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli GravityZone (konsola w chmurze)
- Jak cicho odinstalować chronionego hasłem agenta Endpoint Security dla MacOS
- Najczęściej zadawane pytania dotyczące migracji do Bitdefender Endpoint Security Tools w wersji 7
- Wsparcie Bitdefender Endpoint Security Tools dla urządzeń z procesorem Apple M1
- Jak zaktualizować TLS do wersji 1.2 oraz dlaczego jest to istotne dla funkcjonalności Bitdefender Endpoint Security Tools?
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
Jeśli chcesz przenieść się z partnera Bitdefendera, który zarządza Twoją firmą do innego, musisz zmienić identyfikator tego partnera w konsoli GravityZone Cloud. Zanim to zrobisz, upewnij się, że Twój nowy partner dostarczył Ci swój identyfikator. Każdy identyfikator dostępny jest w zakładce Moja Firma.
Rozwiązanie
Aby zmienić partnera Bitdefendera w GravityZone:
1. Zaloguj się do Control Center.
2. Kliknij na swoją nazwę użytkownika w prawym, górnym rogu ekranu, a następnie wybierz Moja Firma.

3. W zakładce Bitdefender Partner wybierz Zmień.

4. Wpisz identyfikator partnera, a następnie kliknij Zapisz.
5. Na stronie Moja Firma kliknij Zapisz, aby zatwierdzić zmiany.
Źródło https://www.bitdefender.com/support/how-to-change-your-bitdefender-partner-in-gravityzone-cloud-console-2300.html