FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Ponieważ Microsoft ogłosił koniec życia Windows Vista w kwietniu 2017 r., Bitdefender rozszerza wsparcie ochrony przed złośliwym oprogramowaniem dla klientów korzystających z tego systemu operacyjnego, aby zapewnić rozwiązanie bezpieczeństwa podczas przejścia na nowe wersje systemu operacyjnego.
Aby chronić naszych klientów do czasu przejścia na najnowsze wersje systemu operacyjnego, począwszy od 1 stycznia 2017 r. do 1 stycznia 2020 r., Bitdefender zapewni ograniczone wsparcie (tylko ochronę antymalware, oraz zaawansowaną kontrolę zagrożeń) dla nowych instalacji produktów biznesowych GravityZone na następujących platformach Windows:
– Microsoft Windows Vista (SP1 & SP2)
– Windows Server 2008
– Windows Small Business Server (SBS) 2008
Aby w pełni korzystać z najnowszych technologii bezpieczeństwa, Bitdefender zaleca, aby istniejący klienci z rodziny Vista przenieśli się do najnowszej obsługiwanej wersji systemu operacyjnego Microsoft, tak szybko jak to możliwe.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/windows-vista-&-server-2008-support-announcement-1770.html