FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak skonfigurować uwierzytelnianie dwuskładnikowe dla konsoli Cloud przy pomocy aplikacji Google Authenticator
- Jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli GravityZone (konsola w chmurze)
- Jak cicho odinstalować chronionego hasłem agenta Endpoint Security dla MacOS
- Najczęściej zadawane pytania dotyczące migracji do Bitdefender Endpoint Security Tools w wersji 7
- Wsparcie Bitdefender Endpoint Security Tools dla urządzeń z procesorem Apple M1
- Jak zaktualizować TLS do wersji 1.2 oraz dlaczego jest to istotne dla funkcjonalności Bitdefender Endpoint Security Tools?
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
Bitdefender ogłasza koniec życia, oraz wsparcia dla Endpoint Security przez Bitdefender v5 od 30 czerwca 2018 r.
Efekty Końca Życia
Po dacie Końca Życia, następujące zasady będą miały zastosowanie w Endpoint Security w Bitdefender v5.
– Bitdefender nie będzie już publikował aktualizacji produktów, oraz wersji konserwacyjnych.
– Aktualizacje sygnatur nadal będą udostępniane w najbliższej przyszłości.
– Opcje pakietu v5, oraz określone opcje polityki dotyczące wyłącznie zarządzania agentami v5 zostaną usunięte z konsoli GravityZone w kolejnej wersji.
Zalecenia
W celu najlepszej ochrony, zalecana jest natychmiastowa aktualizacja każdej istniejącej instalacji Endpoint Security Bitdefender v5 do wersji Bitdefender Endpoint Security Tools v6. Konsola GravityZone zapewia możliwość uruchomienia zadania Aktualizacji, aby zagwarantować płynność przeprowadzonej operacji.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/endpoint-security-by-bitdefender-end-of-life-2211.html