Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Kontrola Zawartości nie blokuje stron internetowych

Arkadiusz K

27 października 2023

W tym artykule opiszemy co możesz zrobić jeżeli Kontrola Zawartości nie blokuje dostępu do stron. 

  • Sprawdź czy Kontrola Zawartości jest włączona w polityce przypisanej do punktu końcowego.
  • Sprawdź czy Kontrola Zawartości jest zainstalowana na punkcie końcowym. 

a) Wygeneruj raport Status modułów punktu końcowego i odfiltruj wyniki po module Kontroli Zawartości.

b) Sprawdź bezpośrednio na punkcie końcowym

Jeżeli Kontrola Zawartości nie jest zainstalowana na punkcie końcowym możesz uruchomić zadanie Rekonfiguruj Agenta bezpośrednio z poziomu raportu lub w zakładce Sieć Zadania Rekonfiguruj Agenta. 

Wybierz Dodaj > zaznacz Kontrolę Zawartości i kliknij Zapisz.

Po chwili Kontrola Zawartości zostanie zainstalowana na punkcie końcowym.

  • Sprawdź w Menedżerze Certyfikatów czy zainstalowany jest certyfikat Bitdefender Personal CA.Net-Defender. Jeżeli korzystasz z Firefox, możesz sprawdzić listę zainstalowanych ceryfikatów w Ustawienia Prywatność i bezpieczeństwoCertyfikaty.
  • Sprawdź czy problem występuje we wszystkich przeglądarkach. Jeżeli korzystasz z Chrome, wyłącz QUIC.
  • Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Jeśli nie ma ruchu sieciowego, a zawartość jest serwowana lokalnie, agent bezpieczeństwa nie ma co skanować.

Jeżeli problem nadal występuje, przeinstaluj komponent Kontroli Zawartości.

1. Sprawdź w Menedżerze Certyfikatów czy zainstalowany jest certyfikat Bitdefender Personal CA.Endpoint000.

2. Usuń go, jeżeli certyfikat nie jest obecny, przejdź do następnego kroku.

3. Uruchom komputer w trybie awaryjnym

4. Usuń wszystkie pliki z ścieżki C:\Program Files\Bitdefender\Endpoint Security\mitm_cache.

5. Uruchom komputer w normalnym trybie.

6. Uruchom wiersz polecenia jako administrator i wykonaj poniższą komendę: 

C:\Program Files\Bitdefender\Endpoint Security\mitm_install_tool_DCI.exe /install_silent Net-Defender

Źródło: https://www.bitdefender.com/business/support/en/77211-343067-content-control-doesn-t-block-websites.html


Autor


Arkadiusz K

Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy