Kontrola Zawartości nie blokuje stron internetowych
Arkadiusz K
27 października 2023
W tym artykule opiszemy co możesz zrobić jeżeli Kontrola Zawartości nie blokuje dostępu do stron.
Sprawdź czy Kontrola Zawartości jest włączona w polityce przypisanej do punktu końcowego.
Sprawdź czy Kontrola Zawartości jest zainstalowana na punkcie końcowym.
a) Wygeneruj raport Status modułów punktu końcowego i odfiltruj wyniki po module Kontroli Zawartości.
b) Sprawdź bezpośrednio na punkcie końcowym
Jeżeli Kontrola Zawartości nie jest zainstalowana na punkcie końcowym możesz uruchomić zadanie Rekonfiguruj Agenta bezpośrednio z poziomu raportu lub w zakładce Sieć > Zadania > Rekonfiguruj Agenta.
Wybierz Dodaj > zaznacz Kontrolę Zawartości i kliknij Zapisz.
Po chwili Kontrola Zawartości zostanie zainstalowana na punkcie końcowym.
Sprawdź w Menedżerze Certyfikatów czy zainstalowany jest certyfikat Bitdefender Personal CA.Net-Defender. Jeżeli korzystasz z Firefox, możesz sprawdzić listę zainstalowanych ceryfikatów w Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > Certyfikaty.
Sprawdź czy problem występuje we wszystkich przeglądarkach. Jeżeli korzystasz z Chrome, wyłącz QUIC.
Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Jeśli nie ma ruchu sieciowego,azawartośćjestserwowanalokalnie,agentbezpieczeństwaniema co skanować.
Jeżeli problem nadal występuje, przeinstaluj komponent Kontroli Zawartości.
1. Sprawdź w Menedżerze Certyfikatów czy zainstalowany jest certyfikat Bitdefender Personal CA.Endpoint000.
2. Usuń go, jeżeli certyfikat nie jest obecny, przejdź do następnego kroku.
Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.