Co zrobić w przypadku spowolnienia internetu?
Instalacja Bitdefendera może spowodować spowolnienie internetu. Ten problem może być spowodowany przez konfigurację Zapory Sieciowej.
W celu zbadania tej sytuacji:
- Otwórz interfejs programu.
- Przejdź do Ochrona.
- Wyłącz Zaporę Sieciową.
- Sprawdź czy problem ustał po wyłączeniu Zapory Sieciowej.
Jeżeli problem nie ustał, powinieneś skontaktować się z dostawcą internetu, aby ustalić czy problem leży po jego stronie.
Jeżeli problem ustanie po wyłączeniu Zapory Sieciowej, wykonaj następujące czynności:
- Otwórz interfejs programu.
- Przejdź do Ochrona.
- Włącz Zaporę Sieciową.
- Przejdź do zakładki Ustawienia.
- Wyłącz Ochrona Skanowania Portów.
- Wyłącz Tryb Ukryty.
- Przejdź do zakładki Karty Sieciowe.
- Zmień profil sieci na Dom/Biuro.
- Uruchom ponownie komputer i sprawdź czy problem nadal występuje.
Źródło: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/3766