Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Najczęściej zadawane pytania na temat aktualizacji GravityZone 6.8.1-21

Awatar

Krzysztof B.

26 sierpnia 2019

Ten artykuł odpowiada na najczęściej zadawane pytania na temat aktualizacji GravityZone wydanej w wersji 6.8.1-21.

Co robi ta aktualizacja?

Głównie, ta aktualizacja ulepsza system zarządzania bazą danych MongoDB, która znajduje się na urządzeniach GravityZone z rolą Serwera Bazodanowego.

Jak długo trwa ten proces?

Cały proces może trwać do miesiąca od 30 lipca.

Każda faza procesu aktualizacji wymaga naszej weryfikacji i trwa kilka dni.

Instalacja aktualizacji może zająć od 30 minut do kilku godzin, zależnie od infrastruktury (urządzenia pamięci masowej, prędkość internetu, CPU itp.). Dla bazy danych o wielkości 80GB mamy następujące szacunki:

Ustawienie bazy danych GravityZone

Urządzenie pamięci masowej

Czas trwania aktualizacji (godziny)

Samodzielny

SSD

0.5

Samodzielny

HDD

3

Replica Set

SSD

2

Replica Set

HDD

8

Jeśli instalacja aktualizacji trwa dłużej niż oczekiwano:

1. Zbierz logi. Więcej informacji w tym artykule.
2. Skontaktuj się z pomocą techniczną Bitdefendera.

Co się stanie z moim GravityZOne podczas tego miesiąca?

Możesz używać GravityZone jak zazwyczaj.

Co muszę zrobić, aby wdrożyć aktualizację?

1. Sprawdź, czy aktualizacja jest gotowa do instalacji ze strony Aktualizacja w Control Center. Przycisk Aktualizacja powinien być włączony.
2. Jeśli przycisk jest wyłączony, sprawdź ponownie za kilka dni.
3. Wykonaj snapshoty urządzeń wirtualnych GravityZone.
4. Kliknij przycisk Aktualizuj, jeśli przycisk jest włączony.
5. Zaczekaj, aż proces aktualizacji zakończy się.

Co się stanie, jeśli mam włączoną automatyczną aktualizację?

Automatyczna aktualizacja jest zawieszona dla tej aktualizacji. Musisz zainicjować aktualizację przyciskiem Aktualizuj.

Możesz odebrać powiadomienie stwierdzające, że GravityZone nie jest w stanie ukończyć aktualizacji. Jest to znany problem. W tym przypadku wyłącz automatyczne aktualizacje, aby zatrzymać powiadomienia. Możesz odzyskać ustawienie po zakończeniu tej aktualizacji.

Dlaczego widzę komunikat z błędem mówiącym, że aktualizacja jest etapowa?

Komunikat jest ostrzeżeniem, ale pojawił się jako błąd z powodu pewnych ograniczeń technicznych.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/faq-about-gravityzone-update-to-version-6-8-1-21-2445.html


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy