FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Obsługa Windows XP i Windows Server 2003
Bitdefender dostarcza ochronę przed złośliwym oprogramowaniem dla klientów korzystających z Microsoft Windows XP i Windows Server 2003, aby zapewnić rozwiązanie bezpieczeństwa podczas przejścia na nowe wersje systemu operacyjnego.
Od 1 stycznia 2017 r. Do 1 stycznia 2020 r. Bitdefender zapewnia ograniczoną obsługę produktów biznesowych GravityZone.
Podane platformy posiadają ograniczoną ochronę do ochrony antywirusowej na podstawie sygnatur (Antymalware) oraz Zaawansowaną Kontrolę Zagrożeń (ATC):
Windows XP with Service Pack 3 (32-bit)
Windows Embedded POSReady 2009
Windows Embedded Standard 2009
Windows XP Embedded with Service Pack 2
Windows XP, Tablet PC Edition
Windows Small Business Server (SBS) 2003
Platformy posiadające tylko ochronę Antymalware:
Windows XP (64-bit)
Windows Server 2003 R2
Windows Server 2003 with Service Pack 1
Windows Home Server
Aby w pełni korzystać z najnowszych technologii bezpieczeństwa, Bitdefender zaleca, aby istniejący klienci systemu Microsoft Windows XP i Windows Server 2003 migrowali do najnowszej obsługiwanej wersji systemu operacyjnego tak szybko, jak to możliwe.