Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak naprawić problem „Pobieranie nieudane” w konsoli on-premise

Arkadiusz K

11 października 2023

W tym artykule opiszemy w jaki sposób możesz rozwiązać problem z pobieraniem pakietów w konsoli on-premise.

Czasami z powodu zapory sieciowej lub innego rozwiązania filtrującego ruch w sieci, możesz nie być w stanie pobrać zestawów instalacyjnych (BEST (Windows), Bitdefender Endpoint Security Tools itp.) na maszynę wirtualną GravityZone OnPremises, co skutkuje komunikatem o błędzie „Nieudane pobieranie„.

Sprawdź komunikację

Upewnij się, że maszyna wirtualna może bezproblemowo się komunikować z adresem download.bitdefender.com. 

Pełną listę wymaganych adresów i portów znajdziesz pod tym linkiem

Sprawdź ustawienia Serwera Komunikacji 

  • Zaloguj się do GravityZone Control Center.
  • Przejdź do Konfiguracja > Aktualizacja > Komponenty > Ustawienia
  • Prawidłowe adresy to:
    download.bitdefender.com/SMB/Hydra/release
    lub
    https://download.bitdefender.com/SMB/Hydra/release
  • Kliknij Zapisz.
  • Spróbuj opublikować pakiet. 

Jeżeli nadal nie możesz pobrać pakietów, skontaktuj się z nami pod adresem serwis@bitdefender.pl i dostarcz raport w celu analizy. 

Źródło: https://www.bitdefender.com/business/support/en/77212-90398-troubleshoot–download-failed–error-message-in-gravityzone-control-center.html


Autor


Arkadiusz K

Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy