Jak naprawić problem „Pobieranie nieudane” w konsoli on-premise
Arkadiusz K
11 października 2023
W tym artykule opiszemy w jaki sposób możesz rozwiązać problem z pobieraniem pakietów w konsoli on-premise.
Czasamizpowoduzaporysieciowejlub innegorozwiązaniafiltrującego ruch w sieci,możeszniebyćwstaniepobraćzestawówinstalacyjnych(BEST(Windows),BitdefenderEndpointSecurityToolsitp.)namaszynę wirtualnąGravityZoneOn–Premises, coskutkuje komunikatemobłędzie „Nieudane pobieranie„.
Sprawdź komunikację
Upewnij się, że maszyna wirtualna może bezproblemowo się komunikować z adresem download.bitdefender.com.
Pełną listę wymaganych adresów i portów znajdziesz pod tym linkiem.
Sprawdź ustawienia Serwera Komunikacji
Zaloguj się do GravityZone Control Center.
Przejdź do Konfiguracja > Aktualizacja > Komponenty > Ustawienia.
Prawidłowe adresy to: download.bitdefender.com/SMB/Hydra/release lub https://download.bitdefender.com/SMB/Hydra/release
Kliknij Zapisz.
Spróbuj opublikować pakiet.
Jeżeli nadal nie możesz pobrać pakietów, skontaktuj się z nami pod adresem serwis@bitdefender.pl i dostarcz raport w celu analizy.
Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.