Prawidłowe wiadomości są oznaczone jako [spam]

Prawidłowe wiadomości są oznaczane jako [spam] dlatego, że wyglądają jak spam dla filtrów antyspamowych Bitdefender. Można uniknąć takich problemów poprzez adekwatną konfiguracją filtra Antyspamu.

Prawidłowe wiadomości są oznaczane jako [spam] dlatego, że wyglądają jak spam dla filtrów antyspamowych Bitdefender. Można uniknąć takich problemów poprzez adekwatną konfiguracją filtra Antyspamu.


Bitdefender automatycznie dodaje odbiorców wiadomości e-mail do Listy Kontaktów. Wiadomości e-mail otrzymane od kontaktów w Liście Kontaktów, nie są uznawane za spam. Są weryfikowane przez filtr antyspamowy, pomimo że nie były nigdy jako spam oznaczone. 


Automatyczna konfiguracja listy Kontaktów nie zapobiega powstawaniu błędów wykrywania, które mogą mieć miejsce w następujących sytuacjach:

 

· Otrzymujesz, dużo różnych zamówionych wiadomości reklamowych, jako wynik subskrypcji na wielu stronach internetowych. W tym wypadku rozwiązaniem jest dodanie adresu e-mail, z którego otrzymujemy wiadomości do listy Kontaktów.

· Znacząca część prawidłowych wiadomości e-mail pochodzi od ludzi, z którymi nigdy nie pisaliśmy. Są to na przykład klienci, potencjalni partnerzy itp. Inne rozwiązania są wymagane w tym przypadku.

· Jeśli używasz jednego z klientów poczty, Bitdefender zintegruje się z nim, aby wskazać błędy rozpoznania.


Notatka: Bitdefender integruje się z większością powszechnie używanych klientów poczty, przy pomocy łatwego do użycia paska narzędzi antyspamowych:


·       Thunderbird 14 lub wyższy

·       Outlook 2007, 2010, 2013

·       Outlook Express i Windows Mail x86

 

 Dodaj kontakty do Listy Znajomych

 

Jeżeli używasz wspieranej wersji klienta, możesz w łatwy sposób dodać nadawców pożądanych wiadomości do listy Znajomych. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

 


1.W kliencie poczty wybierz wiadomość od nadawcy, którego chcesz dodać do listy Znajomych.

2.Kliknij   przycisk Dodaj Znajomego na pasku narzędziowym Bitdefender antispam.

3.Możemy być poproszeni o zapoznanie się z adresem dodawanym do listy Znajomych. Wybieramy Nie pokazuj więcej tej wiadomości i klikamy OK.


Zawsze otrzymujemy wiadomość e-mail od adresata bez względu na zawartość.


 

Jeżeli używasz innego klienta poczty, możesz dodać kontakty do listy Znajomych z poziomu interfesju Bitdefender. Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:


1.Otwórz okno Bitdefendera.

2.Przejdź do panelu Ochrona.

3.W module Antyspam wybierz Zarządzaj Znajomymi.

4.Pojawi się okno konfiguracyjne.

5.Podaj adres e-mail, z którego chcemy zawsze otrzymywać wiadomości następnie klikamy Dodaj. Możemy dodać tyle adresów ile chcemy.

6.Klikamy OK aby zapisać zmiany i zamknąć okno.

 

Wykazywanie błędów wykrywania


 

Jeżeli używasz wspieranego klienta poczty, możesz w łatwy sposób połączyć się z filtrem antyspamowym (aby wykazać, które wiadomości e-mail nie powinny być oznaczone jako [spam]). Robiąc to pomagamy usprawnić efektywność filtru spamu. Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:


 


1.Otwórz swojego klienta poczty.

2.Przechodzimy do śmieci gdzie przenoszone są wiadomości spamowe.

3.Wybieramy prawidłowe wiadomości nieprawidłowo oznaczone jako [spam] przez Bitdefender.

4.Klikamy przycisk     Dodaj Znajomego na pasku narzędzi antyspamowych w celu dodania nadawcy do listy Znajomych. Musimy czasami kliknąć OK w celu potwierdzenia. Od tej chwili otrzymasz wiadomości e-mail z tego adresu, bez względu na ich zawartość.

5.Kliknij przycisk To nie jest Spam w pasku narzędzi antyspamowych Bitdefender (zwykle zlokalizowany w górnej części okna klienta poczty). Wiadomość zostanie przeniesiona do Skrzynki Odbiorczej.