Dom i mała firma:
– Family Pack
– Total Security
– Internet Security
pomoc@bitdefender.pl

Rozwiązywanie problemów z aktualizacją produktów Bitdefender na systemie Windows

Rozwiązywanie problemów z aktualizacją produktów Bitdefender na systemie Windows

W tym artykule znajdziesz rozwiązania najczęstszych problemów z aktualizacją produktów Bitdefender na komputerach z systemem Windows.

Pierwszy krok do rozwiązania problemów z aktualizacjami

Zawsze sprawdzaj częstotliwość błędów aktualizacji. Otwórz interfejs programu i kliknij w Powiadomienia po lewej stronie menu.

Jeżeli czasami pojawią się jakieś błędy po których nastąpi pomyślna próba aktualizacji, to produkt jest aktualny i nie należy podejmować żadnych działań. 

Jeżeli jednak nie było żadnej udanej próby aktualizacji, zaktualizuj Bitdefender offline i postaraj się rozwiązać problemy z połączeniem. Jeżeli po 24 godzinach nadal nie uda Ci się zaktualizować programu, odszukaj kod błędu i postaraj się wykonać podane zalecenia.

Kod błędu 3

Kod błędu 3 oznacza problem z dyskiem twardym.

  • Kliknij ikonę Menu Start w lewym dolnym rogu.
  • Wpisz cmd lub Wiersz poleceń i uruchom Wiersz poleceń jako administrator.
  • Wprowadź komendę CHKDSK /r
  • Naciśnij Y, aby potwierdzić, że chcesz uruchomić CHKDSK podczas następnego uruchomienia systemu.
  • Uruchom ponownie komputer.

Kod błędu 19 lub 21

Oba błędy wskazują na problem na poziomie systemu. Błąd 19 oznacza, że nośnik jest chroniony przed zapisem, błąd 21 oznacza, że urządzenie nie jest gotowe.

Uruchom CHKDSK

  • Kliknij ikonę Menu Start w lewym dolnym rogu.
  • Wpisz cmd lub Wiersz poleceń i uruchom Wiersz poleceń jako administrator.
  • Wprowadź komendę CHKDSK /r
  • Naciśnij Y, aby potwierdzić, że chcesz uruchomić CHKDSK podczas następnego uruchomienia systemu.
  • Uruchom ponownie komputer.

Uruchom System File Checker

  • Kliknij ikonę Menu Start w lewym dolnym rogu.
  • Wpisz cmd lub Wiersz poleceń i uruchom Wiersz poleceń jako administrator.
  • Wprowadź komendę sfc /scannow
  • Poczekaj na zakończenie weryfikacji.

Wykonaj komendę DISM (tylko dla Windows 8 i 10)

  • Kliknij ikonę Menu Start w lewym dolnym rogu.
  • Wpisz cmd lub Wiersz poleceń i uruchom Wiersz poleceń jako administrator.
  • Wprowadź komendę Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
  • Poczekaj na zakończenie operacji i uruchom ponownie komputer.

Kod błędu -100

Jest to odizolowany kod błędu.
Zobacz w powiadomieniach ile błędów -100 wystąpiło i czy nastąpiły po nich pomyślne aktualizacje. Jeżeli po wystąpieniu błędu udało się zaktualizować program, to nie ma potrzeby podejmowania dalszych działań.

Kod błędu -1002 lub -1011

Błędy -1002 i -1011 są powodowane przez tymczasowe problemy z połączeniem. Upewnij się, że połączenie jest stabilne i spróbuj ponownie później.

Kod błędu -1004

Błąd -1004 oznacza, że jesteś połączony z proxy, ale nie aktywowałeś wykorzystania proxy w ustawieniach Bitdefendera.

Jeżeli łączysz się z Internetem przez proxy

  • Otwórz interfejs programu > przejdź do Ustawienia > Zaawansowane > Włącz opcję serwer proxy. Bitdefender zaimportuje  ustawienia proxy z domyślnej przeglądarki.
  • Jeżeli wymagana jest dalsza konfiguracja kliknij Zmiana Proxy i wprowadź dane w polu Własne ustawienia proxy.

Jeżeli nie korzystasz z proxy

  •  Otwórz interfejs programu > przejdź do Ustawienia > Zaawansowane i upewnij się, że serwer proxy jest wyłączony.
  • Jeżeli problem nadal będzie występował usuń wszelkie ustawienia proxy.

Kod błędu -1022

Kod błędu -1022 wskazuje na nieprawidłową odpowiedź serwera i jest powiązany z nieprawidłowymi ustawieniami sieciowymi. Zrestartuj router, następnie zrestartuj komputer i sprawdź czy możesz zaktualizować program.

Jeżeli błąd będzie nadal występował możesz spróbować zmienić DNS

Kod błędu 1455

Kod błędu 1455 oznacza, że brakuje Pamięci Wirtualnej (Pagefile) do ukończenia operacji.
Pozwól systemowi Windows na automatyczne zarządzanie plikiem wymiany.

  • Otwórz Panel Sterowania i przejdź do zakładki System.
  • Kliknij Zaawansowane ustawienia systemu.
  • W zakładce Zaawansowane kliknij Ustawienia w polu Wydajność.
  • W opcjach wydajności przejdź do zakładki Zaawansowane.
  • Kliknij zmień w sekcji Pamięć Wirtualna.
  • Zaznacz Automatycznie zarządzaj rozmiarem pliku stronicowania dla wszystkich dysków i uruchom ponownie komputer.

Kod błędu -2002 lub -2009

Oba błędy wskazują na trwają synchronizację naszych serwerów aktualizacji. Spróbuj zaktualizować program za kilka godzin.

Kod błędu -2021

Błąd -2021 jest powodowany przez brak aktualizacji zbiorczej dla Windows 7.
Zainstaluj brakujące aktualizacje KB4490628 i KB4474419.

Inne kody błędu 

Jeżeli napotykasz inne kody błędu spróbuj wykonać poniższe kroki:

  • Spróbuj zaktualizować program później.
  • Zrestartuj komputer i sprawdź czy możesz zaktualizować program.
  • Połącz się z inną siecią
    • Jeżeli uda się zaktualizować program w innej sieci winna może być domyślna konfiguracja sieci. Spróbuj zmienić DNS i wyłączyć zewnętrzną zaporę sieciową.
    • Jeżeli problem nadal występuje w innej sieci odinstaluj program i zainstaluj go ponownie.

Jeżeli nadal będą występowały problemy z aktualizacją skontaktuj się pomocą techniczną.

Źródło: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/16629/

 

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments