FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Urządzenie wirtualne GravityZone odbiera najnowsze aktualizacje automatycznie. W wyjątkowych okolicznościach może brakować przycisku aktualizacji, co uniemożliwia aktualizację urządzenia do najnowszej wersji.
Jeśli napotkasz ten problem z aktualizacją, spróbuj wykonać poniższe czynności, aby wymusić na urządzeniu sprawdzenie dostępności aktualizacji.
Aby wymusić sprawdzenie aktualizacji na wirtualnym urządzeniu GravityZone (wersja lokalna):
1. Uruchom urządzenie wirtualne GravityZone.
2. Otwórz połączenie SSH, a następnie zaloguj się do konta bdadmin.
Uruchom następującą komendę, aby otrzymać uprawnienia administratora.sudo su
4. Sprawdź, czy jest aktualizacja za pomocą następujących komend:/opt/bitdefender/bin/pkg-update check
/opt/bitdefender/bin/pkg-update report
Ważne:
Jeśli używasz rozproszonego środowiska GraviyZone, musisz postępować zgodnie z tymi wytycznymi we wszystkich urządzeniach.
5. Przycisk aktualizacji jest już widoczny w konsoli sieciowej.
Odśwież stronę Aktualizacje, aby zobaczyć zmiany.
Jeśli nadal masz problemy z aktualizacją, zapoznaj się z tym artykułem KB, aby zebrać logi, a następnie skontaktuj się z pomocą techniczną Bitdefendera.
Film instruktażowy:
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/update-button-unavailable-in-gravityzone-(on-premises)-2236.html