Urządzenie wirtualne GravityZone odbiera najnowsze aktualizacje automatycznie. W wyjątkowych okolicznościach może brakować przycisku aktualizacji, co uniemożliwia aktualizację urządzenia do najnowszej wersji.
Jeśli napotkasz ten problem z aktualizacją, spróbuj wykonać poniższe czynności, aby wymusić na urządzeniu sprawdzenie dostępności aktualizacji.
Aby wymusić sprawdzenie aktualizacji na wirtualnym urządzeniu GravityZone (wersja lokalna):
1. Uruchom urządzenie wirtualne GravityZone.
2. Otwórz połączenie SSH, a następnie zaloguj się do konta bdadmin.
Uruchom następującą komendę, aby otrzymać uprawnienia administratora. sudo su
4. Sprawdź, czy jest aktualizacja za pomocą następujących komend: /opt/bitdefender/bin/pkg-update check /opt/bitdefender/bin/pkg-update report
Ważne: Jeśli używasz rozproszonego środowiska GraviyZone, musisz postępować zgodnie z tymi wytycznymi we wszystkich urządzeniach.
5. Przycisk aktualizacji jest już widoczny w konsoli sieciowej. Odśwież stronę Aktualizacje, aby zobaczyć zmiany.
Jeśli nadal masz problemy z aktualizacją, zapoznaj się z tym artykułem KB, aby zebrać logi, a następnie skontaktuj się z pomocą techniczną Bitdefendera.
Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.