Przycisk aktualizacji jest niedostępny w GravityZone (wersja lokalna)

Przycisk aktualizacji jest niedostępny w GravityZone (wersja lokalna)

Urządzenie wirtualne GravityZone odbiera najnowsze aktualizacje automatycznie. W wyjątkowych okolicznościach może brakować przycisku aktualizacji, co uniemożliwia aktualizację urządzenia do najnowszej wersji.

Jeśli napotkasz ten problem z aktualizacją, spróbuj wykonać poniższe czynności, aby wymusić na urządzeniu sprawdzenie dostępności aktualizacji.

Aby wymusić sprawdzenie aktualizacji na wirtualnym urządzeniu GravityZone (wersja lokalna):

1. Uruchom urządzenie wirtualne GravityZone.

2. Otwórz połączenie SSH, a następnie zaloguj się do konta bdadmin.

Uruchom następującą komendę, aby otrzymać uprawnienia administratora.
sudo su

4. Sprawdź, czy jest aktualizacja za pomocą następujących komend:
/opt/bitdefender/bin/pkg-update check
/opt/bitdefender/bin/pkg-update report

Ważne:
Jeśli używasz rozproszonego środowiska GraviyZone, musisz postępować zgodnie z tymi wytycznymi we wszystkich urządzeniach.

5. Przycisk aktualizacji jest już widoczny w konsoli sieciowej.
Odśwież stronę Aktualizacje, aby zobaczyć zmiany.

Jeśli nadal masz problemy z aktualizacją, zapoznaj się z tym artykułem KB, aby zebrać logi, a następnie skontaktuj się z pomocą techniczną Bitdefendera.

Film instruktażowy:

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/update-button-unavailable-in-gravityzone-(on-premises)-2236.html