Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus
Ochrona wieloplatformowa(Windows, Mac, Android, iOS)
KONTYNUACJE
MENADŻER HASEŁ, VPN
Ochrona na systemy Windows
Ochrona na urządzenia mobilne
Ochrona na systemy Mac
Zestawy Bitdefender
ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU
ROZWIĄZANIA DLA EDUKACJI
CERTYFIKOWANE SZKOLENIA
AUDYT I OPTYMALIZACJA
ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU PREMIUM
ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU A LA CARTE (GravityZone Enterprise Security)
DODATKOWE WARSTWY OCHRONY
DOSTAWCY USŁUG
XDR DLA PLACÓWEK I FIRM
PROMOCJE I OFERTY
Narzędzia
Jesteś już klientem?
Blog
POMOC
Informacje
Dokumenty
Kontakt
FAQ - Produkty dla domu
Mateusz
28 listopada 2018
FAQ – Produkty dla domu :
Wyślij na adres mailowy pomoc@bitdefender.pl następujące informacje:
– imię i nazwisko,
– klucz licencyjny,
– dowód zakupu (faktura, zamówienie),
– kraj, w jakim klucz ma być aktywowany,
– adres e–mail, na którym jest założone konto w Bitdefender Central.
– Zrzut ekranu z komunikatem o błędzie, który pojawia się, gdy próbujesz dodać kod aktywacyjny do swojego konta.
– Zrzut ekranu swojego położenia IP, korzystając z następującej strony internetowej : https://www.iplocation.net/
Dział techniczny po otrzymaniu wszystkich informacji, w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia, aktywuje regionalizacje na wybrany kraj.
Zobacz posty autora
Obecnie
29 września 2023
28 września 2023
Poradniki
Informacja Prasowa
27 września 2023
Śledź nas
Arkadiusz K
Krzysztof B.