Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus
Ochrona wieloplatformowa(Windows, Mac, Android, iOS)
Ochrona wieloplatformowa z VPN
VPN
Ochrona na systemy Windows
Ochrona na urządzenia mobilne
Ochrona na systemy Mac
Zestawy Bitdefender
ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU
ROZWIĄZANIA DLA EDUKACJI
ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU PREMIUM
ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU A LA CARTE (GravityZone Enterprise Security)
DODATKOWE WARSTWY OCHRONY
DOSTAWCY USŁUG
XDR DLA PLACÓWEK I FIRM
Narzędzia
Jesteś już klientem?
Blog
POMOC
Informacje
Dokumenty
Kontakt
FAQ - Produkty dla domu
Mateusz
28 listopada 2018
FAQ – Produkty dla domu :
Wyślij na adres mailowy pomoc@bitdefender.pl następujące informacje:
– imię i nazwisko,
– klucz licencyjny,
– dowód zakupu (faktura, zamówienie),
– kraj, w jakim klucz ma być aktywowany,
– adres e–mail, na którym jest założone konto w Bitdefender Central.
– Zrzut ekranu z komunikatem o błędzie, który pojawia się, gdy próbujesz dodać kod aktywacyjny do swojego konta.
– Zrzut ekranu swojego położenia IP, korzystając z następującej strony internetowej : https://www.iplocation.net/
Dział techniczny po otrzymaniu wszystkich informacji, w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia, aktywuje regionalizacje na wybrany kraj.
Zobacz posty autora
Najnowsze wpisy
Aktualności • Bezpieczeństwo w Internecie
22 września 2021
Aktualności • Blog
4 czerwca 2019
Apple • Blog
Bezpieczeństwo w Internecie • Blog
Informacja Prasowa
31 marca 2023
30 marca 2023
Social media
Arkadiusz K
13 lipca 2022
5 maja 2022
Krzysztof B.
2 marca 2022