Regionalizacja produktów Bitdefender

Jeśli napotykasz na błąd: “Kod jest ograniczony w Twoim regionie i nie może być używany

 do aktywacji subskrypcji na Twoim koncie”, skontaktuj się z dostawcą, aby uzyskać więcej informacji”

Wyślij na adres mailowy pomoc@bitdefender.pl następujące informacje:

 – imię i nazwisko,

– klucz licencyjny,

– dowód zakupu (faktura, zamówienie),

– kraj, w jakim klucz ma być aktywowany,

– adres e–mail, na którym jest założone konto w Bitdefender Central.

– Zrzut ekranu z komunikatem o błędzie, który pojawia się, gdy próbujesz  dodać kod aktywacyjny do swojego konta.

 

 

 

– Zrzut ekranu swojego położenia IP, korzystając z następującej strony internetowej : https://www.iplocation.net/  

 

 

 

Dział techniczny po otrzymaniu wszystkich informacji, w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia, aktywuje regionalizacje na wybrany kraj.