Dom i mała firma:– Family Pack– Total Security– Internet Securitypomoc@bitdefender.pl Regionalizacja produktów Bitdefender Kliknij aby wrócić do działu FAQ (Dom / Firma) FAQ – Produkty dla domu : Jak założyć konto Central, aktywować licencję, oraz zainstalować aplikację Bitdefendera na wszystkich swoich urządzeniachJak zezwolić na dostęp aplikacji przez zaporę BitdefenderJak uniknąć phishingu SMS za pomocą modułu Bitdefender Scam AlertCzym jest Zaawansowana Ochrona?Jak dodać wyjątek dla procesu w Zaawansowanej OchronieNie pokazuje się interfejs BitdefenderaCzym są PUA i PUP?Czym jest False Negative?Czym jest False Positive? Jeśli napotykasz na błąd: “Kod jest ograniczony w Twoim regionie i nie może być używany do aktywacji subskrypcji na Twoim koncie”, skontaktuj się z dostawcą, aby uzyskać więcej informacji”Wyślij na adres mailowy pomoc@bitdefender.pl następujące informacje: – imię i nazwisko,– klucz licencyjny,– dowód zakupu (faktura, zamówienie),– kraj, w jakim klucz ma być aktywowany,– adres e–mail, na którym jest założone konto w Bitdefender Central.– Zrzut ekranu z komunikatem o błędzie, który pojawia się, gdy próbujesz dodać kod aktywacyjny do swojego konta. – Zrzut ekranu swojego położenia IP, korzystając z następującej strony internetowej : https://www.iplocation.net/ Dział techniczny po otrzymaniu wszystkich informacji, w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia, aktywuje regionalizacje na wybrany kraj. “ Podobne artykuły:Jak zezwolić na dostęp aplikacji przez zaporę BitdefenderJak uniknąć phishingu SMS za pomocą modułu Bitdefender Scam AlertModuł antykradzieżowy pokazuje złą lokalizacjęCzym jest Zaawansowana Ochrona?