Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ - Produkty dla domu

Regionalizacja produktów Bitdefender

Mateusz

28 listopada 2018

Jeśli napotykasz na błąd: “Kod jest ograniczony w Twoim regionie i nie może być używany

 do aktywacji subskrypcji na Twoim koncie”, skontaktuj się z dostawcą, aby uzyskać więcej informacji”

Wyślij na adres mailowy pomoc@bitdefender.pl następujące informacje:

 – imię i nazwisko,

– klucz licencyjny,

– dowód zakupu (faktura, zamówienie),

– kraj, w jakim klucz ma być aktywowany,

– adres e–mail, na którym jest założone konto w Bitdefender Central.

– Zrzut ekranu z komunikatem o błędzie, który pojawia się, gdy próbujesz  dodać kod aktywacyjny do swojego konta.

 

 

 

– Zrzut ekranu swojego położenia IP, korzystając z następującej strony internetowej : https://www.iplocation.net/  

 

 

 

Dział techniczny po otrzymaniu wszystkich informacji, w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia, aktywuje regionalizacje na wybrany kraj.

 
 
 
 

Autor



Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy