W tym artykule opiszemy co możesz zrobić jeżeli Bitdefender zawiesi się na oknie łączenia lub rozłączania z serwerami VPN.
PouruchomieniuBitdefenderVPNnakomputerzezsystememWindowspozostajeonnaekranie„Ponownełączenie„lub„Rozłączanie„iniełączysię,aleniejestwyświetlanyżadenkomunikatobłędzie?W wielu przypadkach jest to spowodowane tymczasowymi problemami z połączeniem sieciowym i może zostać naprawione poprzez ponowne uruchomienie komputera lub ponowną instalację aplikacji Bitdefender VPN. Sprawdź nasz prosty trzyetapowy przewodnik, jeśli Bitdefender VPN nie włącza się, ponieważ interfejs aplikacji utknął w ciągłym ponownym łączeniu/rozłączaniu.
Uruchom ponownie komputer
1. Otwórz Menu Start.
2. Kliknij przycisk zasilania.
3. Uruchom ponownie komputer.
4. Sprawdź czy problem nadal występuje.
Wyłącz i włącz ponownie adapter VPN
1. Wpisz ncpa.cpL w Menu Start i naciśnij Enter.
2. Kliknij prawym przyciskiem myszy na interfejs sieciowy VPN i kliknij Wyłącz.
3. Odczekaj kilka sekund i Włącz go ponownie.
4. Sprawdź czy problem został rozwiązany.
Odinstaluj i ponownie zainstaluj Bitdefender VPN
1. Wpisz appwiz.cpL w Menu Start i naciśnij Enter.
Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.