5 Kwietnia 2023 Bitdefender rozpoczął wygaszanie wsparcia dla funkcji Portfel Bitdefender, która zostanie zastąpiona nowym, zaawansowanym produktem Bitdefender Password Manager.
Dla nowych klientów funkcja Portfel nie będzie już dostępna w interfejsie programu na systemie Windows.
Jeżeli jesteś już użytkownikiem produktów Bitdefender Antivirus Plus, Internet Security lub Total Security, będziesz mógł korzystać z pełni funkcjonalności portfela do 15 Października 2023. Po tym dniu stracisz dostęp do wszystkich funkcjonalności portfela. Nadal jednak będziesz mógł wyeksportować wszystkie swoje dane. Klienci korzystający obecnie z Portfela będą mogli liczyć na wsparcie do 31 Grudnia 2023. Zapoznaj się z poniższymi tabelami opisującymi kamienie milowe oraz produkty, których dotyczy ta zmiana.
Istotne daty:
Koniec sprzedaży
5 Kwietnia 2023
Produkty Bitdefender sprzedane po tej dacie nie będą już oferowały Portfela.
Koniec rozwoju
15 Października 2023
Bitdefender nie będzie już aktualizować, testować ani naprawiać zgłaszanych błędów.
Koniec wsparcia
31 Grudnia 2023
Portfel stanie się przestarzała funkcją i Bitdefender całkowicie zaprzestanie pomocy technicznej dla tej funkcji.
Produkty objęte zmianami:
Bitdefender Antivirus Plus
Bitdefender Internet Security
Bitdefender Total Security
Bitdefender Family Pack
Ścieżka migracji:
Do 15 Października będziesz mieć pełny dostęp do swojego Portfela. Podczas tego okresu będziesz mógł zmigrować do Password Managera. Aby ułatwić Ci przejście na nowy produkt udostępnimy Ci przedłużoną wersję testową, którą możesz odebrać w sekcji “Portfel” w interfejsie programu.
Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.