FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Aby wyświetlić wersję produktu:
1. Odszukaj ikonkę Bitdefender Endpoint Security Tools w pasku zadań.
2. Po odnalezieniu ikony kliknij na nią prawym klawiszem, a następnie wybierz O programie.

3. Wyświetl obecną wersję produktu.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/view-bitdefender-endpoint-security-tools-product-version-2256.html