Ustaw Wyjątki dla zaufanych urządzeń przez:
– ID urządzenia (Hardware ID) indywidualnie.
– ID produktu (PID) zbiorowo. Możesz ustawić wyjątek dla urządzeń tego samego producenta.
Aby zdefiniować wyjątki urządzenia:
1. Zaloguj się do konsoli sieciowej GravityZone.
2. Wejdź do zakładki Polityki.
3. Znajdź politykę przydzieloną do docelowego Punktu Końcowego oraz kliknij na jego nazwę, by ją edytować.
4. Odszukaj zakładkę Kontrola Urządzenia > Wyjątki, a następnie zaznacz okienko Kontrola Urządzenia, by włączyć właściwości.
5. Kliknij Dodaj w górnej części tabeli.
6. Wybierz metodę dodawanego wyjątku:
– Ręcznie, przez wprowadzenie następujących danych urządzenia:
– Wybierz rodzaj wyjątku (ID urządzenia, lub ID produktu).
– W polu Wyjątki wprowadź urządzenie lub ID produktu, który chcesz wykluczyć.
– W polu Opis wprowadź nazwę swojego wyboru.
– Wybierz rodzaj Zezwolenia (Dozwolone, lub Zablokowane).
– Kliknij Zapisz.
Wyjątek został zapisany w Twojej polityce.
– Z wykrytych urządzeń przez wybór z urządzeń z listy, dostarczonej przez wykrywanie.
– Wybierz rodzaj wyjątku (ID urządzenia lub ID produktu).
– W polu Wyjątki wprowadź urządzenie lub ID produktu, który chcesz wykluczyć.
– W polu Opis wprowadź nazwę swojego wyboru.
– Kliknij Zapisz.
Wyjątek został zapisany w Twojej polityce.
Aby usunąć wyjątek urządzenia:
1. Wejdź w zakładkę Polityki.
2. Znajdź politykę przydzieloną do docelowego Punktu Końcowego oraz kliknij na jego nazwę, by ją edytować.
3. Odszukaj zakładkę Kontrola Urządzenia > Wyjątki.
4. Wybierz wykluczone urządzenie, które chcesz usunąć.
5. Kliknij Usuń w górnej części tabeli.
6. Zapisz działanie.
Wyjątek został skasowany.