FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
- Wstępne uwagi do wydania dotyczące integracji z Datto
Aby szybko rozwiązać ten problem, uprzejmie prosimy o przesłanie nam złośliwego pliku (plików) w sposób opisany poniżej:
Ważne: Pliki te zostaną wykorzystane wyłącznie do analizy złośliwego oprogramowania, oraz zostaną potraktowane odpowiednio.
1. Wyłącz ochronę Bitdefendera w czasie rzeczywistym i/lub inne oprogramowanie zabezpieczające, które może być w użyciu.
2. Odszukaj plik(i) w swoim dysku.
3. Dodaj złośliwy plik(i) do archiwum .zip za pomocą dowolnego oprogramowania do kompresji plików (WinZip, WinRAR itp.).
4. Ustaw hasło ochraniające plik zip na “infected”
5. Wypełnij FORMULARZ OBSŁUGI KLIENTA i przekaż nam następujące informacje:
– Plik .zip (prześlij przez pole “Attach a file”)
– Słowa “FALSE NEGATIVE” umieść w treści wiadomości.
6. Kliknij przycisk SUBMIT
7. Włącz ochronę Bitdefendera w czasie rzeczywistym i/lub inne oprogramowanie zabezpieczające, którego możesz używać.
Ważne: Raporty False negative są korygowane szybciej po otrzymaniu próbek.
Jeśli podejrzewasz, że twój komputer jest zainfekowany, ale Bitdefender nie wykrywa żadnych zagrożeń, przeczytaj ten artykuł.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/what-to-do-when-bitdefender-does-not-detect-malware-492.html