Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Co zrobić, gdy Bitdefender nie wykrywa malware

Awatar

Krzysztof B.

21 maja 2019

Aby szybko rozwiązać ten problem, uprzejmie prosimy o przesłanie nam złośliwego pliku (plików) w sposób opisany poniżej:

Ważne: Pliki te zostaną wykorzystane wyłącznie do analizy złośliwego oprogramowania, oraz zostaną potraktowane odpowiednio.

1. Wyłącz ochronę Bitdefendera w czasie rzeczywistym i/lub inne oprogramowanie zabezpieczające, które może być w użyciu.

2. Odszukaj plik(i) w swoim dysku.

3. Dodaj złośliwy plik(i) do archiwum .zip za pomocą dowolnego oprogramowania do kompresji plików (WinZip, WinRAR itp.).

4. Ustaw hasło ochraniające plik zip na “infected”

5. Wypełnij FORMULARZ OBSŁUGI KLIENTA i przekaż nam następujące informacje:

– Plik .zip (prześlij przez pole “Attach a file”)

– Słowa “FALSE NEGATIVE” umieść w treści wiadomości.

6. Kliknij przycisk SUBMIT

7. Włącz ochronę Bitdefendera w czasie rzeczywistym i/lub inne oprogramowanie zabezpieczające, którego możesz używać.

Ważne: Raporty False negative są korygowane szybciej po otrzymaniu próbek.

Jeśli podejrzewasz, że twój komputer jest zainfekowany, ale Bitdefender nie wykrywa żadnych zagrożeń, przeczytaj ten artykuł.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/what-to-do-when-bitdefender-does-not-detect-malware-492.html


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy