Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ - Produkty dla domu

Jak odzyskać zawartość z sejfu plików

Arkadiusz K

31 lipca 2020

Sejf Plików nie jest już częścią programu Bitdefender. Ta funkcja przestała być wspierana w Lipcu 2020, ale wciąż możesz odzyskać pliki zablokowane w sejfu plików utworzonym w starszych wersjach Bitdefendera.

Ten artykuł pokaże ci jak odzyskać swoje dane.

Uruchom plik bdfvcl znajdujący się w lokalizacji:
C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender Security

2. Naciśnij Tak jeżeli pojawi okienko Kontroli Konta Użytkownika

3. Kliknij trzy kropki obok Select Vault File

4. Zlokalizuj plik sejfu, wybierz go i naciśnij Otwórz 

5. Wprowadź hasło, które podałeś podczas tworzenia sejfu w polu Type vault password

6. Kliknij trzy kropki obok Select destination folder.
Wybierz w okienku, które się pojawi lokalizację do której chcesz wyeksportować zawartość sejfu. Kliknij OK aby potwierdzić. 

7. Kliknij Export aby wyeksportować pliki do wybranego folderu. Po zakończeniu procesu zobaczysz komunikat Transfer finalized na samym dole dziennika.

Uwaga: Jeżeli występują problemy z odzyskaniem plików z wykorzystaniem powyższej procedury, postępuj zgodnie z podaną niżej instrukcją:

  1. Uruchom Wiersz Poleceń jako administrator 
  2. Wykonaj następującą komendę: sc query bdvedisk
  3. Jeżeli powyższa komenda zwróci jakiś wynik, to należy wykonać następującą komendę: sc delete bdvedisk
  4. Sprawdź czy w lokalizacji C:\Windows\system32\drivers znajduje się plik bdvedisk.sys; jeżeli tak, to należy go usunąć
    Jeżeli nie możesz usunąć pliku w normalnym trybie, to uruchom komputer w trybie awaryjnym i następnie ponownie spróbuj usunąć plik. 
    https://bitdefender.pl/jak-uruchomic-ponownie-w-trybie-awaryjnym/
  5. Uruchom ponownie komputer
  6. Po restarcie upewnij się, że plik i usługa są usunięte (komenda  sc query bdvedisk powinna zwracać usługa nie jest zainstalowana oraz plik bdvedisk.sys nie powinien znajdować się w system32\drivers)
  7. Ponownie spróbuj odzyskać pliki z sejfu

Autor


Arkadiusz K

Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy