Jak odzyskać zawartość z sejfu plików

Sejf Plików nie jest już częścią programu Bitdefender. Ta funkcja przestała być wspierana w Lipcu 2020, ale wciąż możesz odzyskać pliki zablokowane w sejfu plików utworzonym w starszych wersjach Bitdefendera.

Ten artykuł pokaże ci jak odzyskać swoje dane.

Uruchom plik bdfvcl znajdujący się w lokalizacji:
C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender Security

2. Naciśnij Tak jeżeli pojawi okienko Kontroli Konta Użytkownika

3. Kliknij trzy kropki obok Select Vault File

4. Zlokalizuj plik sejfu, wybierz go i naciśnij Otwórz 

5. Wprowadź hasło, które podałeś podczas tworzenia sejfu w polu Type vault password

6. Kliknij trzy kropki obok Select destination folder.
Wybierz w okienku, które się pojawi lokalizację do której chcesz wyeksportować zawartość sejfu. Kliknij OK aby potwierdzić. 

7. Kliknij Export aby wyeksportować pliki do wybranego folderu. Po zakończeniu procesu zobaczysz komunikat Transfer finalized na samym dole dziennika.

Uwaga: Jeżeli występują problemy z odzyskaniem plików z wykorzystaniem powyższej procedury, postępuj zgodnie z podaną niżej instrukcją:

  1. Uruchom Wiersz Poleceń jako administrator 
  2. Wykonaj następującą komendę: sc query bdvedisk
  3. Jeżeli powyższa komenda zwróci jakiś wynik, to należy wykonać następującą komendę: sc delete bdvedisk
  4. Sprawdź czy w lokalizacji C:\Windows\system32\drivers znajduje się plik bdvedisk.sys; jeżeli tak, to należy go usunąć
    Jeżeli nie możesz usunąć pliku w normalnym trybie, to uruchom komputer w trybie awaryjnym i następnie ponownie spróbuj usunąć plik. 
    https://bitdefender.pl/jak-uruchomic-ponownie-w-trybie-awaryjnym/
  5. Uruchom ponownie komputer
  6. Po restarcie upewnij się, że plik i usługa są usunięte (komenda  sc query bdvedisk powinna zwracać usługa nie jest zainstalowana oraz plik bdvedisk.sys nie powinien znajdować się w system32\drivers)
  7. Ponownie spróbuj odzyskać pliki z sejfu
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments