FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak skonfigurować uwierzytelnianie dwuskładnikowe dla konsoli GravityZone w chmurze przy pomocy aplikacji Google Authenticator
- Jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli GravityZone (konsola w chmurze)
- Jak cicho odinstalować chronionego hasłem agenta Endpoint Security dla MacOS
- Najczęściej zadawane pytania dotyczące migracji do Bitdefender Endpoint Security Tools w wersji 7
- Wsparcie Bitdefender Endpoint Security Tools dla urządzeń z procesorem Apple M1
- Jak zaktualizować TLS do wersji 1.2 oraz dlaczego jest to istotne dla funkcjonalności Bitdefender Endpoint Security Tools?
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
Ważne:
Ten artykuł dotyczy Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows i Linux), oraz Endpoint Security dla Mac.
Opis błędów
– 1003:Nie można rozwiązać serwera proxy.
– 1004:Nie można połączyć się z serwerem proxy lub serwerem.
– 1005:Nie można uwierzytelnić na serwerze proxy lub serwerze.
Możliwe przyczyny
– Punkt końcowy nie jest skonfigurowany poprawnie do komunikacji z internetem przez serwer proxy.
– Punkt końcowy nie może rozwiązać serwera proxy z powodu problemu z DNS.
– Nie ma skonfigurowanego serwera proxy w polityce Bitdefendera.
Kroki rozwiązywania problemów
Na początku pinguj nazwę hosta proxy, aby sprawdzić, czy został on poprawnie rozwiązany.
W polityce GravityZone przejdź do Ogólne> Ustawienia> Konfiguracja proxy, aby skonfigurować serwer proxy używany w sieci do komunikacji zewnętrznej.
Ważne:
Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi Relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-messages-1003-1004-1005-during-an-update-2003.html