Jak rozwiązywać problemy z komunikatami o błędach 1003, 1004, 1005 podczas aktualizacji Bitdefender Endpoint Security

Jak rozwiązywać problemy z komunikatami o błędach 1003, 1004, 1005 podczas aktualizacji Bitdefender Endpoint Security

Ważne:

Ten artykuł dotyczy Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows i Linux), oraz Endpoint Security dla Mac.

Opis błędów

1003:Nie można rozwiązać serwera proxy.

1004:Nie można połączyć się z serwerem proxy lub serwerem.

1005:Nie można uwierzytelnić na serwerze proxy lub serwerze.

Możliwe przyczyny

Punkt końcowy nie jest skonfigurowany poprawnie do komunikacji z internetem przez serwer proxy.

Punkt końcowy nie może rozwiązać serwera proxy z powodu problemu z DNS.

Nie ma skonfigurowanego serwera proxy w polityce Bitdefendera.

Kroki rozwiązywania problemów

Na początku pinguj nazwę hosta proxy, aby sprawdzić, czy został on poprawnie rozwiązany.

W polityce GravityZone przejdź do Ogólne> Ustawienia> Konfiguracja proxy, aby skonfigurować serwer proxy używany w sieci do komunikacji zewnętrznej.

Ważne:

Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej  ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi Relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-messages-1003-1004-1005-during-an-update-2003.html