Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak rozwiązywać problemy z komunikatem o błędzie 1002 podczas aktualizacji Bitdefender Endpoint Security

Awatar

Krzysztof B.

10 czerwca 2019

Ważne:

Ten artykuł dotyczy Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows i Linux) oraz Endpoint Security dla Mac.

Błąd 1002 oznacza „Could not resolve server” i jest odbierany, gdy punkt końcowy nie może zanalizować nazwy hosta zdalnego serwera aktualizacji.

Zazwyczaj jest to problem z DNS i musisz upewnić się, że punkt końcowy może poprawnie zanalizować nazwę hosta serwera aktualizacji.

Kroki rozwiązania problemu

1. Z docelowej maszyny punktu końcowego, wyślij żądanie ping do nazwy hosta serwera aktualizacji i sprawdź, jaki adres IP odpowiada:

Ping update_server_IP

Ping update_server_hostname

2. Jeśli adres IP nie odpowiada adresowi przypisanemu do serwera aktualizacji, następnie możesz spróbować wysłać następujące polecenie do komputera końcowego w celu zresetowania DNS:

ipconfig
/flushdns

Jeśli sytuacja się utrzymuje, należy uruchomić proces rozwiązywania problemów na serwerze DNS, oraz upewnić się, że nazwa serwera aktualizacji została poprawnie rozwiązana przez komputery w sieci. Dokładniej, sprawdź wpisy na serwerze DNS, a następnie upewnij się, że istnieją, a nazwa hosta i adres IP są poprawne.

Dopóki nie zostanie to naprawione, jedynym rozwiązaniem jest zmiana formatu serwera aktualizacji w polityce GravityZone, z nazwy hosta na adres IP. np. 192.168.0.1:7074

Ważne:

Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-1002-during-an-update-2002.html 


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy