Jak rozwiązywać problemy z komunikatem o błędzie 1002 podczas aktualizacji Bitdefender Endpoint Security

Jak rozwiązywać problemy z komunikatem o błędzie 1002 podczas aktualizacji Bitdefender Endpoint Security

Ważne:

Ten artykuł dotyczy Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows i Linux) oraz Endpoint Security dla Mac.

Błąd 1002 oznacza “Could not resolve server” i jest odbierany, gdy punkt końcowy nie może zanalizować nazwy hosta zdalnego serwera aktualizacji.

Zazwyczaj jest to problem z DNS i musisz upewnić się, że punkt końcowy może poprawnie zanalizować nazwę hosta serwera aktualizacji.

Kroki rozwiązania problemu

1. Z docelowej maszyny punktu końcowego, wyślij żądanie ping do nazwy hosta serwera aktualizacji i sprawdź, jaki adres IP odpowiada:

Ping update_server_IP

Ping update_server_hostname

2. Jeśli adres IP nie odpowiada adresowi przypisanemu do serwera aktualizacji, następnie możesz spróbować wysłać następujące polecenie do komputera końcowego w celu zresetowania DNS:

ipconfig
/flushdns

Jeśli sytuacja się utrzymuje, należy uruchomić proces rozwiązywania problemów na serwerze DNS, oraz upewnić się, że nazwa serwera aktualizacji została poprawnie rozwiązana przez komputery w sieci. Dokładniej, sprawdź wpisy na serwerze DNS, a następnie upewnij się, że istnieją, a nazwa hosta i adres IP są poprawne.

Dopóki nie zostanie to naprawione, jedynym rozwiązaniem jest zmiana formatu serwera aktualizacji w polityce GravityZone, z nazwy hosta na adres IP. np. 192.168.0.1:7074

Ważne:

Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-1002-during-an-update-2002.html