1. Z docelowej maszyny punktu końcowego, wyślij żądanie ping do nazwy hosta serwera aktualizacji i sprawdź, jaki adres IP odpowiada:
Ping update_server_IP
Ping update_server_hostname
2. Jeśli adres IP nie odpowiada adresowi przypisanemu do serwera aktualizacji, następnie możesz spróbować wysłać następujące polecenie do komputera końcowego w celu zresetowania DNS:
ipconfig
/flushdns
Jeśli sytuacja się utrzymuje, należy uruchomić proces rozwiązywania problemów na serwerze DNS, oraz upewnić się, że nazwa serwera aktualizacji została poprawnie rozwiązana przez komputery w sieci. Dokładniej, sprawdź wpisy na serwerze DNS, a następnie upewnij się, że istnieją, a nazwa hosta i adres IP są poprawne.
Dopóki nie zostanie to naprawione, jedynym rozwiązaniem jest zmiana formatu serwera aktualizacji w polityce GravityZone, z nazwy hosta na adres IP. np. 192.168.0.1:7074
Ważne:
Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.