FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Wsparcie dla Windows Vista, Windows Server 2008 i starszych
- Jak ustawić Bitdefender Security for AWS
- Jak skonfigurować DKIM (Email Security)
- Jak zintegrować GravityZone ze Splunk
- Email Security wstępne informacje o wydaniu
- Rozwiązywanie problemów ze skanowaniem Dostępowym w Bitdefender Endpoint Security Tools dla Linux
- Co zrobić, aby moduł SELinux był kompatybilny ze skanowaniem Dostępowym w BEST Linux
- Wymagania i kompatybilność Bitdefender Security for AWS
- Jak sprawdzić miesięczną subskrypcję dla Bitdefender Security for AWS
- Komponenty Bitdefender Security for AWS
Jak rozwiązywać problemy z komunikatem o błędzie 1002 podczas aktualizacji Bitdefender Endpoint Security
Ważne:
Ten artykuł dotyczy Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows i Linux) oraz Endpoint Security dla Mac.
Błąd 1002 oznacza “Could not resolve server” i jest odbierany, gdy punkt końcowy nie może zanalizować nazwy hosta zdalnego serwera aktualizacji.
Zazwyczaj jest to problem z DNS i musisz upewnić się, że punkt końcowy może poprawnie zanalizować nazwę hosta serwera aktualizacji.
Kroki rozwiązania problemu
1. Z docelowej maszyny punktu końcowego, wyślij żądanie ping do nazwy hosta serwera aktualizacji i sprawdź, jaki adres IP odpowiada:
Ping update_server_IP
Ping update_server_hostname
2. Jeśli adres IP nie odpowiada adresowi przypisanemu do serwera aktualizacji, następnie możesz spróbować wysłać następujące polecenie do komputera końcowego w celu zresetowania DNS:
ipconfig
/flushdns
Jeśli sytuacja się utrzymuje, należy uruchomić proces rozwiązywania problemów na serwerze DNS, oraz upewnić się, że nazwa serwera aktualizacji została poprawnie rozwiązana przez komputery w sieci. Dokładniej, sprawdź wpisy na serwerze DNS, a następnie upewnij się, że istnieją, a nazwa hosta i adres IP są poprawne.
Dopóki nie zostanie to naprawione, jedynym rozwiązaniem jest zmiana formatu serwera aktualizacji w polityce GravityZone, z nazwy hosta na adres IP. np. 192.168.0.1:7074
Ważne:
Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-1002-during-an-update-2002.html