FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak skonfigurować uwierzytelnianie dwuskładnikowe dla konsoli Cloud przy pomocy aplikacji Google Authenticator
- Jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli GravityZone (konsola w chmurze)
- Jak cicho odinstalować chronionego hasłem agenta Endpoint Security dla MacOS
- Najczęściej zadawane pytania dotyczące migracji do Bitdefender Endpoint Security Tools w wersji 7
- Wsparcie Bitdefender Endpoint Security Tools dla urządzeń z procesorem Apple M1
- Jak zaktualizować TLS do wersji 1.2 oraz dlaczego jest to istotne dla funkcjonalności Bitdefender Endpoint Security Tools?
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
Ważne:
Ten artykuł dotyczy Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows i Linux) oraz Endpoint Security dla Mac.
Błąd 1002 oznacza “Could not resolve server” i jest odbierany, gdy punkt końcowy nie może zanalizować nazwy hosta zdalnego serwera aktualizacji.
Zazwyczaj jest to problem z DNS i musisz upewnić się, że punkt końcowy może poprawnie zanalizować nazwę hosta serwera aktualizacji.
Kroki rozwiązania problemu
1. Z docelowej maszyny punktu końcowego, wyślij żądanie ping do nazwy hosta serwera aktualizacji i sprawdź, jaki adres IP odpowiada:
Ping update_server_IP
Ping update_server_hostname
2. Jeśli adres IP nie odpowiada adresowi przypisanemu do serwera aktualizacji, następnie możesz spróbować wysłać następujące polecenie do komputera końcowego w celu zresetowania DNS:
ipconfig
/flushdns
Jeśli sytuacja się utrzymuje, należy uruchomić proces rozwiązywania problemów na serwerze DNS, oraz upewnić się, że nazwa serwera aktualizacji została poprawnie rozwiązana przez komputery w sieci. Dokładniej, sprawdź wpisy na serwerze DNS, a następnie upewnij się, że istnieją, a nazwa hosta i adres IP są poprawne.
Dopóki nie zostanie to naprawione, jedynym rozwiązaniem jest zmiana formatu serwera aktualizacji w polityce GravityZone, z nazwy hosta na adres IP. np. 192.168.0.1:7074
Ważne:
Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-1002-during-an-update-2002.html