FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Ważne:
Ten artykuł dotyczy Bitdefender Endpoint Security w systemach Windows, Linux i Mac.
Błąd 1011 oznacza limit czasu wejścia / wyjścia, oraz jest odbierany, gdy punkt końcowy nie dotrze do wyznaczonego serwera aktualizacji, gdy upłynie limit czasu.
Możliwe przyczyny
– Serwer aktualkizacji jest offline.
– Port 7074 serwera aktualizacji jest zamknięty.
– Punkt końcowy nie ma dostępu do serwera aktualizacji w sieciowej lokalizacji.
Kroki rozwiązywania problemów
Ponieważ jest to problem z łącznością, musisz przeprowadzić kilka kontroli, aby dokładnie sprawdzić, gdzie jest problem:
– Sprwdź czy serwer jest włączony i działa, wykonując następujące czynności:
– Jeśli serwer aktualizacji jest relay, sprawdź, czy działa epupdateserver.exe. Jeśli nie, możesz uruchomić go ręcznie z Usług.
– Jeśli serwer aktualizacji jest umieszczony na urządzeniu GravityZone lub Linux Relay, możesz spróbować uruchomić ponownie usługę serwera aktualizacji za pomocą następującego polecenia:
sudo service arrakis restart
– Z punktu końcowego sprawdź, czy możesz pingować serwer aktualizacji:
Ping IP_updateserver 7074
– Sprawdź, czy port 7074 jest osiągalny z punktu końcowego przez przesłanie komendy telnet:
telnet IP_updateserver 7074
– Otwórz port 7074, jeśli jest zamknięty na serwerze aktualizacji.
Ważne:
Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-1011-during-an-update-2004.html