Ponieważ jest to problem z łącznością, musisz przeprowadzić kilka kontroli, aby dokładnie sprawdzić, gdzie jest problem:
– Sprwdź czy serwer jest włączony i działa, wykonując następujące czynności:
– Jeśli serwer aktualizacji jest relay, sprawdź, czy działa epupdateserver.exe. Jeśli nie, możesz uruchomić go ręcznie z Usług.
– Jeśli serwer aktualizacji jest umieszczony na urządzeniu GravityZone lub Linux Relay, możesz spróbować uruchomić ponownie usługę serwera aktualizacji za pomocą następującego polecenia:
sudo service arrakis restart
– Z punktu końcowego sprawdź, czy możesz pingować serwer aktualizacji:
Ping IP_updateserver 7074
– Sprawdź, czy port 7074 jest osiągalny z punktu końcowego przez przesłanie komendy telnet:
telnet IP_updateserver 7074
– Otwórz port 7074, jeśli jest zamknięty na serwerze aktualizacji.
Ważne:
Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.