FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Zalecane jest posiadanie zawsze aktualnego urządzenia GravityZone, ponieważ każda nowa wersja zawiera ulepszenia lub nowe ważne funkcje.
Aby zobaczyć informacje na temat wersji wdrożenia GarvityZone, oraz dostępnych aktualizacji, przejdź do strony Konfiguracja > Aktualizacja. Możesz tam zobaczyć zainstalowane urządzenia, a także ich zainstalowane role w sekcji Infrastruktura.
Możesz:
– Ręcznie zaktualizować urządzenie GravityZone.
– Włączyć automatyczną aktualizację urządzenia GravityZone.
Ręczna aktualizacja
Szczegóły na temat wersji GravityZone są dostępne w Konfiguracja > Aktualizacja > Role GravityZone. Jeśli konsola wyświetla wiadomość: „Twoja konsola jest nieaktualna”, nadszedł czas na aktualizację.

download.bitdefender.com
Automatyczna aktualizacja
Domyślnie automatyczna aktualizacja jest wyłączona. Aby zmienić to ustawienie, przejdź do Konfiguracja > Aktualizacja > Role GravityZone, a następnie zaznacz pole wyboru obok Włącz automatyczne aktualizacje produktów GravityZone.
Aby ustawić harmonogram aktualizacji:
– Ustaw Powtarzalność na Codziennie, Tygodniowo (wybierz jeden lub więcej dni w tygodniu) lub Miesięcznie.
– Zdefiniuj Okres. Możesz zaplanować czas dla procesu aktualizacji, aby rozpocząć, gdy nowa aktualizacja jest dostępna.
Zaznacz pole wyboru 30 minutowy przestój ostrzegawczy przed aktualizacją, aby wyświetlić wiadomość ostrzegawczą dla wszystkich użytkowników na 30 minut przed rozpoczęciem aktualizacji.
W trakcie aktualizacji, użytkownicy mogą zostać wylogowani , oraz wyświetli się okno z powiadomieniem, informujące użytkowników o przeprowadzanej aktualizacji.
Gdy automatyczna aktualizacja się zakończy, wszyscy użytkownicy zostaną przekierowani do do strony logowania. Wyświetli się pop-up z nowymi funkcjami.
Jeśli posiadasz więcej urządzeń w swoim środowisku sieciowym, dzięki automatycznej aktualizacji wszystkie urządzenia zostaną zaktualizowane do najnowszej wersji.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/update-button-unavailable-in-gravityzone-(on-premises)-2236.html