Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

JAK ZAŁOŻYĆ KONSOLĘ GRAVITYZONE W CHMURZE I AKTYWOWAĆ KLUCZ

Jak założyć konsolę GravityZone w chmurze?

Aby założyć konsolę GravityZone w chmurze, należy wypełnić formularz na poniższej stronie:

https://www.bitdefender.com/business/free-trials/

W polu Product należy wybrać wersję produktu, która będzie testowana. W przypadku posiadania klucza licencyjnego, wybór nie ma znaczenia.

Uwaga:

Należy wypełnić wszystkie pola zaznaczone gwiazdką!

Podany w formularzu adres e-mail będzie loginem dla nowo utworzonej konsoli zarządzającej. Również przyjdzie na niego wiadomość zawierająca hasło do logowania, które będzie można zmienić później w konsoli.

Jak zalogować się do konsoli GravityZone w wersji chmurowej?

Aby zalogować się do konsoli, po jej utworzeniu należy wejść na następującą stronę internetową:

https://gravityzone.bitdefender.com

Pola E-mail i Hasło należy wypełnić poświadczeniami, które klient otrzymał w wiadomości mailowej.

Jak aktywować klucz licencyjny GravityZone w wersji chmurowej?

Aby aktywować klucz licencyjny w konsoli, w chmurze GravityZone należy:

1. W prawym, górnym rogu ekranu, na niebieskim pasku kliknąć na nazwę użytkownika (Witaj, nazwa_użytkownika).

2. Z rozwijanego menu należy wybrać pozycję Moja Firma.

3. Otworzy się nowe okno z danymi firmowymi użytkownika, który jest aktualnie zalogowany. Klucz licencyjny wprowadza się w zakładce LICENCJONOWANIE, po kliknięciu niebieskiego przycisku DODAJ PRODUKT.

5. Z prawej strony potworzy się sekcja, w której wpisujemy swój zakupiony 7-znakowy klucz.

6. Wpisujemy klucz w jedyne wolne pole i klikamy przycisk SPRAWDŹ POPRAWNOŚĆ.

Jeśli klucz jest prawidłowy wyświetlą nam się szczegóły tej licencji.

7. Na koniec klikamy DODAJ PRODUKT potwierdzając aktywację zakupionej licencji.

Uwaga:

Dodatkowe klucze wprowadzamy w ten sam sposób co klucz podstawowy.

– W przypadku zmiany istniejącego klucza wyświetli się okno z prośbą o potwierdzenie rekonfiguracji już zainstalowanych na punktach końcowych agentów. Po rekonfiguracji dostosują się one do aktywowanej nowej licencji.

– Zmiany w konsoli będą widoczne po ponownym zalogowaniu się wszystkich użytkowników.

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy