FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak skonfigurować uwierzytelnianie dwuskładnikowe dla konsoli GravityZone w chmurze przy pomocy aplikacji Google Authenticator
- Jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli GravityZone (konsola w chmurze)
- Jak cicho odinstalować chronionego hasłem agenta Endpoint Security dla MacOS
- Najczęściej zadawane pytania dotyczące migracji do Bitdefender Endpoint Security Tools w wersji 7
- Wsparcie Bitdefender Endpoint Security Tools dla urządzeń z procesorem Apple M1
- Jak zaktualizować TLS do wersji 1.2 oraz dlaczego jest to istotne dla funkcjonalności Bitdefender Endpoint Security Tools?
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
Bitdefernder GravityZone zapewnia pełną widoczność ogólnej postawy bezpieczeństwa organizacji, globalnych zagrożeń bezpieczeństwa i kontroli nad usługami bezpieczeństwa, które chronią wirtualne maszyny, lub fizyczne komputery stacjonarne, serwery, oraz urządzenia mobilne. Wszystkie rozwiązania Bitdefender Enterprise Security są zarządzane wewnątrz GravityZone przez pojedynczą konsolę, Control Center, która zapewnia kontrolę, raportowanie, oraz alarmowanie usług dla różnych ról w organizacji.
Ten artykuł opisuje kroki, które powinieneś podjąć, kiedy jest niezgodność na punkcie końcowym pomiędzy aplikacją pewnym, włączonym modułem GravityZone w agencie bezpieczeństwa Bitdefender.
Problem
Czasami agent bezpieczeństwa może być niezgodny z różnymi aplikacjami działającymi na punkcie końcowym ze względu na niektóre moduły włączone z konsoli GravityZone. Ten przypadek z wyjątkiem sytuacji, w których wykrywanie False Positive zwraca komunikaty w interfejsie agenta Bitdefendera.
Rozwiązanie
Aby poprawnie zidentyfikować, który moduł powoduje ten problem, wykonaj następujące kroki:
1. W ustawieniach polityki w GravityZone, wyłącz jeden moduł na raz.
Przykład: Zaawansowana Kontrola Zagrożeń wyłączona w polityce

2. Sprawdź, czy problem powtarza się przy wyłączonym module.
– Jeśli problem się więcej nie powtarza, włącz moduł w polityce, oraz skonfiguruj wykluczenie dla aplikacji w sekcji wyjątki dla zidentyfikowanego modułu.
– Jeśli problem trwa, kontynuuj czynność i wyłącz następny moduł z polityki, dopóki nie znajdziesz tego, który jest odpowiedzialny za problem.
– Jeśli problem nadal występuje, a wszystkie moduły są już wyłączone z polityki, odinstaluj jeden moduł na raz używając zadania Klienta Rekonfiguracji. Po więcej szczegółów zajrzyj do tego artykułu.
– Po zidentyfikowaniu modułu skontaktuj się z zespołem pomocy technicznej Bitdefender Enterprise.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/how-to-identify-which-gravityzone-module-is-causing-an-incompatibility-issue-2280.html