Co zrobić, gdy napotkasz problem techniczny (Jak wygenerować dziennik Support log Tool w Windows 7 i nowszych)

Co zrobić, gdy napotkasz problem techniczny (Jak wygenerować dziennik Support log Tool w Windows 7 i nowszych)

W bardzo rzadkich przypadkach możesz napotkać sytuacje, w których Bitdefender nie działa bez zarzutu.

W celu rozwiązania problemów, które mogą pojawić się w Bitdefenderze, w twoim systemie (Windows 7 lub nowszy), podczas przesyłania zgłoszenia do Działu Obsługi Klienta, prosimy o podanie następujących informacji:

Opis napotkanego problemu;

– Zastosowanie, zrzutu ekranu wyświetlającego otrzymywany błąd (Jak utworzyć zrzut ekranu);

Support Tool log.

W zależności od tego, czy masz zainstalowany Bitdefender, możesz postępować zgodnie z instrukcjami przedstawionymi w jednym z poniższych artykułów, aby wygenerować Support log Tool.

Wygeneruj Support log Tool, gdy Bitdefender nie jest zainstalowany

Wygeneruj Support log Tool, gdy Bitdefender jest zainstalowany

Źródło: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/1733/