FAQ – Produkty dla domu :
- Jak zainstalować Bitdefender 2021
- Jak całkowicie usunąć Bitdefender 2021
- Jak zaktualizować Bitdefender Offline
- Nie mogę uruchomić Zapory Sieciowej Bitdefender
- Jak całkowicie usunąć Kaspersky
- Jak prawidłowo usunąć F-Secure
- Jak prawidłowo usunąć Avira
- Czy Bitdefender będzie kompatybilny z przyszłymi wersjami macOS?
- Jak wygenerować BDSys log na macOS
- Jak prawidłowo usunąć Avast
W bardzo rzadkich przypadkach możesz napotkać sytuacje, w których Bitdefender nie działa bez zarzutu.
W celu rozwiązania problemów, które mogą pojawić się w Bitdefenderze, w twoim systemie (Windows 7 lub nowszy), podczas przesyłania zgłoszenia do Działu Obsługi Klienta, prosimy o podanie następujących informacji:
– Opis napotkanego problemu;
– Zastosowanie, zrzutu ekranu wyświetlającego otrzymywany błąd (Jak utworzyć zrzut ekranu);
– Support Tool log.
W zależności od tego, czy masz zainstalowany Bitdefender, możesz postępować zgodnie z instrukcjami przedstawionymi w jednym z poniższych artykułów, aby wygenerować Support log Tool.
Wygeneruj Support log Tool, gdy Bitdefender nie jest zainstalowany
Wygeneruj Support log Tool, gdy Bitdefender jest zainstalowany
Źródło: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/1733/