Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ - Produkty dla domu

Co zrobić, gdy napotkasz problem techniczny (Jak wygenerować dziennik Support log Tool w Windows 7 i nowszych)

Awatar

Krzysztof B.

7 czerwca 2019

W bardzo rzadkich przypadkach możesz napotkać sytuacje, w których Bitdefender nie działa bez zarzutu.

W celu rozwiązania problemów, które mogą pojawić się w Bitdefenderze, w twoim systemie (Windows 7 lub nowszy), podczas przesyłania zgłoszenia do Działu Obsługi Klienta, prosimy o podanie następujących informacji:

Opis napotkanego problemu;

– Zastosowanie, zrzutu ekranu wyświetlającego otrzymywany błąd (Jak utworzyć zrzut ekranu);

Support Tool log.

W zależności od tego, czy masz zainstalowany Bitdefender, możesz postępować zgodnie z instrukcjami przedstawionymi w jednym z poniższych artykułów, aby wygenerować Support log Tool.

Wygeneruj Support log Tool, gdy Bitdefender nie jest zainstalowany

Wygeneruj Support log Tool, gdy Bitdefender jest zainstalowany

Źródło: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/1733/


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy