W rzadkich sytuacjach, po zainstalowaniu Bitdefendera, możesz otrzymać komunikat z błędem wskazującym, że produkt nie może połączyć się z serwerem. Zwykle oznacza to, że coś w konfiguracji sieci blokuje połączenie z serwerami, uniemożliwiając pomyślne zakończenie procesu aktywacji.
W takich sytuacjach zalecamy wykonanie poniższych kroków:
Ważne: Po każdym kroku, otwórz okno Bitdefendera i sprawdź czy możesz zalogować się do konta Central: https://central.bitdefender.com
1. Zmień ustawienia serwera DNS, podążając za krokami opisanymi tutaj.
2. Wyłącz Zaporę Sieciową Windows Defender używając metody opisanej w tym artykule.
3. Zresetuj ustawienia Internet Explorer (instrukcja dostępna tutaj).
4. Zaktualizuj sterownik karty sieciowej. Więcej informacji jak to zrobić znajdziesz w tym artykule.
5. Otwórz Wiersz polecenia z uprawnieniami administratora, wpisz następujące komendy i wciśnij Enter po każdej z nich:
ipconfig /flushdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
6. Jeżeli podążałeś za krokami opisanymi powyżej, a problem nadal występuje, skontaktuj się ze zespołem wsparcia technicznego, a następnie dostarcz informacje (logi) wymienione poniżej lub odpowiedz na zgłoszenie, które już zostało założone:
– Tekst, który wyświetlany jest w oknie przeglądarki po wejściu w ten link.
Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.