Co zrobić, kiedy Bitdefender nie może połączyć się z serwerem po instalacji

Co zrobić, kiedy Bitdefender nie może połączyć się z serwerem po instalacji

W rzadkich sytuacjach, po zainstalowaniu Bitdefendera, możesz otrzymać komunikat z błędem wskazującym, że produkt nie może połączyć się z serwerem. Zwykle oznacza to, że coś w konfiguracji sieci blokuje połączenie z serwerami, uniemożliwiając pomyślne zakończenie procesu aktywacji.

W takich sytuacjach zalecamy wykonanie poniższych kroków:

Ważne: Po każdym kroku, otwórz okno Bitdefendera i sprawdź czy możesz zalogować się do konta Central: https://central.bitdefender.com

1. Zmień ustawienia serwera DNS, podążając za krokami opisanymi tutaj.

2. Wyłącz Zaporę Sieciową Windows Defender używając metody opisanej w tym artykule.

3. Zresetuj ustawienia Internet Explorer (instrukcja dostępna tutaj).

4. Zaktualizuj sterownik karty sieciowej. Więcej informacji jak to zrobić znajdziesz w tym artykule.

5. Otwórz Wiersz polecenia z uprawnieniami administratora, wpisz następujące komendy i wciśnij Enter po każdej z nich:

ipconfig /flushdns

ipconfig /release

ipconfig /renew

6. Jeżeli podążałeś za krokami opisanymi powyżej, a problem nadal występuje, skontaktuj się ze zespołem wsparcia technicznego, a następnie dostarcz informacje (logi) wymienione poniżej lub odpowiedz na zgłoszenie, które już zostało założone:

– Tekst, który wyświetlany jest w oknie przeglądarki po wejściu w ten link.

Support Tool log

Connectivity log

Źródło: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/17225/