Jak rozwiązywać problemy z komunikatem o błędzie 1018 podczas aktualizacji Bitdefender Endpoint Security

Jak rozwiązywać problemy z komunikatem o błędzie 1018 podczas aktualizacji Bitdefender Endpoint Security

Ważne:

Ten artykuł dotyczy Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows i Linux) oraz Endpoint Security dla Mac.

Błąd 1018 oznacza “Http/404 Status Code – Not Found” i jest odbierany, kiedy punkt końcowy nie może pobrać wszystkich plików z serwera aktualizacji, ponieważ ich brakuje.

Możliwe przyczyny

Punkt końcowy odbiera listę plików do pobrania z serwera aktualizacji, ale pobieranie ich nie może się powieść, ponieważ brakuje plików.

Rozwiązanie

Problem jest spowodowany przez lokalny serwer aktualizacji. Aby ustalić, czy serwer aktualizuje się prawidłowo, utwórz zgłoszenie e-mail za pośrednictwem formularza internetowego.

Ważne:

Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi Relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-1018-during-an-update-2005.html