Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak rozwiązywać problemy z komunikatem o błędzie 2013 podczas aktualizacji w Bitdefender Endpoint Security

Awatar

Krzysztof B.

10 czerwca 2019

Ważne:

Ten artykuł dotyczy Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows i Linux) oraz Endpoint Security dla Mac.

Błąd 2013 oznacza “File must not be downloaded and updated” i pojawia się kiedy pliki obecne na punkcie końcowym są nowsze niż te na lokalnym serwerze aktualizacji.

Możliwe przyczyny

Ten błąd jest wywoływany, gdy punkt końcowy pobiera sygnatury wirusów najpierw z aktualnego serwera aktualizacji, a następnie za pomocą lokalnego serwera aktualizacji, z nieaktualnymi sygnaturami.

Rozwiązanie

Problem jest spowodowany przez lokalny serwer aktualizacji. Aby ustalić, czy serwer aktualizuje się prawidłowo, utwórz zgłoszenie e-mail za pośrednictwem formularza internetowego.

 Ważne:

Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi Relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-2013-during-an-update-2006.html

 


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy