FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Ważne:
Ten artykuł dotyczy Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows i Linux) oraz Endpoint Security dla Mac.
Błąd 2013 oznacza “File must not be downloaded and updated” i pojawia się kiedy pliki obecne na punkcie końcowym są nowsze niż te na lokalnym serwerze aktualizacji.
Możliwe przyczyny
Ten błąd jest wywoływany, gdy punkt końcowy pobiera sygnatury wirusów najpierw z aktualnego serwera aktualizacji, a następnie za pomocą lokalnego serwera aktualizacji, z nieaktualnymi sygnaturami.
Rozwiązanie
Problem jest spowodowany przez lokalny serwer aktualizacji. Aby ustalić, czy serwer aktualizuje się prawidłowo, utwórz zgłoszenie e-mail za pośrednictwem formularza internetowego.
Ważne:
Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi Relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-2013-during-an-update-2006.html