Jak rozwiązywać problemy z komunikatem o błędzie 2013 podczas aktualizacji w Bitdefender Endpoint Security

Jak rozwiązywać problemy z komunikatem o błędzie 2013 podczas aktualizacji w Bitdefender Endpoint Security

Ważne:

Ten artykuł dotyczy Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows i Linux) oraz Endpoint Security dla Mac.

Błąd 2013 oznacza “File must not be downloaded and updated” i pojawia się kiedy pliki obecne na punkcie końcowym są nowsze niż te na lokalnym serwerze aktualizacji.

Możliwe przyczyny

Ten błąd jest wywoływany, gdy punkt końcowy pobiera sygnatury wirusów najpierw z aktualnego serwera aktualizacji, a następnie za pomocą lokalnego serwera aktualizacji, z nieaktualnymi sygnaturami.

Rozwiązanie

Problem jest spowodowany przez lokalny serwer aktualizacji. Aby ustalić, czy serwer aktualizuje się prawidłowo, utwórz zgłoszenie e-mail za pośrednictwem formularza internetowego.

 Ważne:

Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi Relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-2013-during-an-update-2006.html