FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Ważne:
Ten artykuł stosuje się do Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (for Windows and Linux) and Enpoint Security for Mac.
Błąd 2019 występuje, gdy punkt końcowy był najpierw aktualizowany z innego pierścienia, a aktualizacja dostępna na bieżącym pierścieniu jest starsza.
Rozwiązanie
W ustawieniach aktywnej polityki przejdź do Ogólne > Aktualizacja > Aktualizuj Alerty, a następnie wybierz Szybki Pierścień.
Punkt końcowy, który pobiera aktualizację produktu z nowszego pierścienia (Szybki Pierścień), nie może przejść na pierścień, który działa ze starszymi aktualizacjami (Wolny Pierścień).
Ważne:
Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi Relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-2019-during-an-update-2007.html