Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak rozwiązywać problemy z komunikatem o błędzie 2019 podczas aktualizacji w Bitdefender Endpoint Security

Awatar

Krzysztof B.

10 czerwca 2019

Ważne:

Ten artykuł stosuje się do Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (for Windows and Linux) and Enpoint Security for Mac.

Błąd 2019 występuje, gdy punkt końcowy był najpierw aktualizowany z innego pierścienia, a aktualizacja dostępna na bieżącym pierścieniu jest starsza.

Rozwiązanie

W ustawieniach aktywnej polityki przejdź do Ogólne > Aktualizacja > Aktualizuj Alerty, a następnie wybierz Szybki Pierścień.

Punkt końcowy, który pobiera aktualizację produktu z nowszego pierścienia (Szybki Pierścień), nie może przejść na pierścień, który działa ze starszymi aktualizacjami (Wolny Pierścień).

 Ważne:

Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi Relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-2019-during-an-update-2007.html


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy