Jak rozwiązywać problemy z komunikatem o błędzie 2019 podczas aktualizacji w Bitdefender Endpoint Security

Jak rozwiązywać problemy z komunikatem o błędzie 2019 podczas aktualizacji w Bitdefender Endpoint Security

Ważne:

Ten artykuł stosuje się do Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (for Windows and Linux) and Enpoint Security for Mac.

Błąd 2019 występuje, gdy punkt końcowy był najpierw aktualizowany z innego pierścienia, a aktualizacja dostępna na bieżącym pierścieniu jest starsza.

Rozwiązanie

W ustawieniach aktywnej polityki przejdź do Ogólne > Aktualizacja > Aktualizuj Alerty, a następnie wybierz Szybki Pierścień.

Punkt końcowy, który pobiera aktualizację produktu z nowszego pierścienia (Szybki Pierścień), nie może przejść na pierścień, który działa ze starszymi aktualizacjami (Wolny Pierścień).

 Ważne:

Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi Relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB, aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-2019-during-an-update-2007.html