Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz
Bitdefender wilk__A4

JAK ZMIGROWAĆ KONSOLĘ LOKALNĄ DO KONSOLI W CHMURZE

UWAGA!

MINIMALNA LICZBA LICENCJI DO WYGENEROWANIA PATCHA WYNOSI 60 URZĄDZEŃ!

Uwaga

Wszelkie ustawienia w konsoli, w tym konta użytkowników, polityki i pakiety instalacyjne nie zostaną zmigrowane. Należy utworzyć je ponownie.

Aby zmigrować konsolę lokalną do konsoli w chmurze, najpierw należy ją utworzyć wypełniając formularz na poniższej stronie:

https://www.bitdefender.com/business/free-trials/

1

W polu Product należy wybrać wersję produktu, która będzie testowana. W przypadku posiadania klucza licencyjnego, wybór nie ma znaczenia.

Uwaga:

Należy wypełnić wszystkie pola zaznaczone gwiazdką!

Podany w formularzu adres e-mail będzie loginem dla nowo utworzonej konsoli zarządzającej. Również przyjdzie na niego wiadomość zawierająca hasło do logowania, które będzie można zmienić później w konsoli.

hasło

Następnie, po utworzeniu konsoli w chmurze należy wejść na następującą stronę internetową:

https://gravityzone.bitdefender.com

i zalogować się do niej.

2

Pola E-mail i Hasło należy wypełnić poświadczeniami, które klient otrzymał w wiadomości mailowej.

Po zalogowaniu się należy przejść do zakładki Pakiety i utworzyć nowy pakiet instalacyjny klikając Dodaj.

3

Podczas tworzenia pakietu instalacyjnego należy wypełnić odpowiednie pola, wybrać moduły, które mają zostać zainstalowane na urządzeniach, oraz dostosować ustawienia dla zachowania tej instalacji.

4

Po utworzeniu pakietu instalacyjnego należy zaznaczyć jego pole wyboru na liście i kliknąć Pobierz na górze tabeli. Z rozwijanego menu należy pobrać pełny pakiet instalacyjny np. Zestaw Windows 64-bit.

5

Po pobraniu paczki instalacyjnej należy ją wypakować. W otrzymanym folderze znajdują się dwa pliki:

epskit_x64.exe

installer.xml

Bez tytułu

Plik konfiguracyjny installer.xml należy wysłać do nas mailem na adres serwis@bitdefender.pl.

Na jego podstawie producent wygeneruje patch, który należy później uruchomić na wszystkich punktach końcowych z zainstalowanym agentem BEST.

Oprócz powyższego pliku konfiguracyjnego producent wymaga też poniższych informacji:

1. Nazwa Firmy.
2. ID Firmy z zakładki moja firma w konsoli w chmurze.
3. Dokładna liczba urządzeń, które klient chce zmigrować.
4. Jakie systemy operacyjne są zainstalowane na migrowanych urządzeniach.
5. Raport Support Tool Log z jednego punktu końcowego z systemem Windows i macOS.
https://bitdefender.pl/jak-wygenerowac-i-przeslac-best-windows-support-tool-log/
https://bitdefender.pl/jak-wygenerowac-best-support-tool-log-na-macos/
6. Wszystkie klucze produktu aktywne w konsoli on-premise. 

Na czas migracji otrzymasz od nas tymczasowy klucz do aktywacji w konsoli on-premise.

Gdy otrzymasz od nas potwierdzenie, że klucz można ponownie wykorzystać, dodaj go w konsoli chmurowej, w zakładce Moja Firma.

7

Klucz należy wprowadzić w sekcji LICENCJONOWANIE > DODAJ PRODUKT. 

Po wprowadzeniu klucza należy kliknąć Sprawdź poprawność i na końcu Dodaj produkt przyciskiem na dole strony.

Po wprowadzeniu nowej licencji należy ponownie zalogować się do konsoli GravityZone.

8
logo_Obszar roboczy 1

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy