Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

JAK ZMIGROWAĆ KONSOLĘ LOKALNĄ DO KONSOLI W CHMURZE

UWAGA!

MINIMALNA LICZBA LICENCJI DO WYGENEROWANIA PATCHA WYNOSI 60 URZĄDZEŃ!

Uwaga

Wszelkie ustawienia w konsoli, w tym konta użytkowników, polityki i pakiety instalacyjne nie zostaną zmigrowane. Należy utworzyć je ponownie.

Aby zmigrować konsolę lokalną do konsoli w chmurze, najpierw należy ją utworzyć wypełniając formularz na poniższej stronie:

https://www.bitdefender.com/business/free-trials/

W polu Product należy wybrać wersję produktu, która będzie testowana. W przypadku posiadania klucza licencyjnego, wybór nie ma znaczenia.

Uwaga:

Należy wypełnić wszystkie pola zaznaczone gwiazdką!

Podany w formularzu adres e-mail będzie loginem dla nowo utworzonej konsoli zarządzającej. Również przyjdzie na niego wiadomość zawierająca hasło do logowania, które będzie można zmienić później w konsoli.

Następnie, po utworzeniu konsoli w chmurze należy wejść na następującą stronę internetową:

https://gravityzone.bitdefender.com

i zalogować się do niej.

Pola E-mail i Hasło należy wypełnić poświadczeniami, które klient otrzymał w wiadomości mailowej.

Po zalogowaniu się należy przejść do zakładki Pakiety i utworzyć nowy pakiet instalacyjny klikając Dodaj.

Podczas tworzenia pakietu instalacyjnego należy wypełnić odpowiednie pola, wybrać moduły, które mają zostać zainstalowane na urządzeniach, oraz dostosować ustawienia dla zachowania tej instalacji.

Po utworzeniu pakietu instalacyjnego należy zaznaczyć jego pole wyboru na liście i kliknąć Pobierz na górze tabeli. Z rozwijanego menu należy pobrać pełny pakiet instalacyjny np. Zestaw Windows 64-bit.

Po pobraniu paczki instalacyjnej należy ją wypakować. W otrzymanym folderze znajdują się dwa pliki:

epskit_x64.exe

installer.xml

Plik konfiguracyjny installer.xml należy wysłać do nas mailem na adres serwis@bitdefender.pl.

Na jego podstawie producent wygeneruje patch, który należy później uruchomić na wszystkich punktach końcowych z zainstalowanym agentem BEST.

Oprócz powyższego pliku konfiguracyjnego producent wymaga też poniższych informacji:

1. Nazwa Firmy.
2. ID Firmy z zakładki moja firma w konsoli w chmurze.
3. Dokładna liczba urządzeń, które klient chce zmigrować.
4. Jakie systemy operacyjne są zainstalowane na migrowanych urządzeniach.
5. Raport Support Tool Log z jednego punktu końcowego z systemem Windows i macOS.
https://bitdefender.pl/jak-wygenerowac-i-przeslac-best-windows-support-tool-log/
https://bitdefender.pl/jak-wygenerowac-best-support-tool-log-na-macos/

Po instalacji patcha punkty końcowe powinny zacząć komunikować się z konsolą w chmurze.

Ostatnim krokiem jest usunięcie klucza licencyjnego z konsoli lokalnej, z zakładki Licencja w lewym, dolnym rogu ekranu.

Klucz ten należy dodać w konsoli chmurowej, w zakładce Moja Firma.

Klucz należy wprowadzić w sekcji LICENCJONOWANIE > DODAJ PRODUKT. 

Po wprowadzeniu klucza należy kliknąć Sprawdź poprawność i na końcu Dodaj produkt przyciskiem na dole strony.

Po wprowadzeniu nowej licencji należy ponownie zalogować się do konsoli GravityZone.

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy