ZBIÓR PRZYDATNEJ WIEDZY

Poradniki GravityZone

Bitdefender.pl

ZARZĄDZANIE AKTUALIZACJAMI

ZARZĄDZANIE AKTUALIZACJAMI Czym jest zarządzanie aktualizacjami? Zarządzanie aktualizacjami jest dodatkowo płatnym modułem dającym użytkownikowi możliwość zdalnego wymuszenia automatycznej lub ręcznej aktualizacji oprogramowania firm trzecich, bezpośrednio z konsoli zarządzającej GravityZone. Jest to dodatkowy klucz licencyjny, który należy wprowadzić do konsoli w polu Dodatkowy klucz. Oprogramowanie, których firm można aktualizować za pomocą tego modułu? Lista wspieranych dostawców znajduje się na poniższej stronie. Jest ona na bieżąco aktualizowana przez producenta Bitdefender. https://www.bitdefender.com/support/bitdefender-patch-management-supported-vendors-and-products-2060.html Jak zainstalować moduł Zarządzania Aktualizacjami? Moduł Zarządzania Aktualizacjami dla konsoli w chmurze, po wprowadzeniu klucza w zakładce Moja firma wybiera się

Czytaj więcej »

JAK ZMIGROWAĆ KONSOLĘ W CHMURZE DO KONSOLI LOKALNEJ

JAK ZMIGROWAĆ KONSOLĘ W CHMURZE DO KONSOLI LOKALNEJ Uwaga: Nie można zmigrować konsoli z licencją GravityZone Ultra, ponieważ wystepuje ona tylko w chmurze. Aby zmigrować z konsoli w chmurze do lokalnej, najpierw trzeba postawić w swoim środowisku konsolę lokalną i zapewnić jej odpowiednie parametry podzespołów, w ten sposób: https://bitdefender.pl/jak-wdrozyc-konsole-lokalna-gravityzone/ Następnie trzeba opublikować najnowszy pakiet instalacyjny, jak opisano poniżej: https://bitdefender.pl/jak-pobrac-najnowsze-pakiety-instalacyjne-w-wersji-lokalnej/ Kolejnym krokiem jest pobranie pełnej paczki instalacyjnej z konsoli. Należy przejść do zakładki Pakiety, wybrać pakiet instalacyjny z listy (lub utworzyć nowy jeśli żadnego nie ma na liście) klikając na pole

Czytaj więcej »

JAK POBRAĆ NAJNOWSZE PAKIETY INSTALACYJNE W WERSJI LOKALNEJ

JAK POBRAĆ NAJNOWSZE PAKIETY INSTALACYJNE W WERSJI LOKALNEJ Aby pobrać najnowsze pakiety instalacyjne z konsoli lokalnej należy je najpierw opublikować. Oznacza to, że muszą zostać pobrane z serwera producenta do konsoli. Aby opublikować najnowsze wersje pakietów instalacyjnych należy: 1. Zalogować się do swojej konsoli lokalnej GravityZone. 2. Przejść do Aktualizacja (po lewej stronie) > Komponenty. 3. Kliknąć przycisk Sprawdź Aktualizacje. 4. Po sprawdzeniu dostępności aktualizacji, w polu Produkty należy zaznaczyć interesujący nas produkt 5. Następnie należy zaznaczyć pole wyboru obok dostępnej wersji pakietów, w tabeli po prawej stronie. 6. Nad

Czytaj więcej »

JAK WDROŻYĆ KONSOLĘ LOKALNĄ W GRAVITYZONE

Jak wdrożyć konsolę lokalną w GravityZone Czym jest konsola lokalna (on-premise)? Konsola lokalna jest gotowym obrazem maszyny wirtualnej GravityZone, który należy zaimportować do posiadanego środowiska wirtualnego, przydzielić mu odpowiednie parametry podzespołów, a następnie po uruchomieniu skonfigurować i zainstalować odpowiednie role. Wymagania sprzętowe Minimalne wymagania sprzętowe dla konsoli lokalnej podawane przez producenta dla 250 urządzeń: 8 vCPU 2 GHz każdy; 16 GB RAM; 120 GB wolnego miejsca na dysku (160 GB dla instalacji automatycznej, ponieważ dodatkowo instalowana jest rola Serwera bezpieczeństwa); Uwaga: Zalecane jest używanie dysków SSD, aby zwiększyć szybkość działania.

Czytaj więcej »

JAK WYŁĄCZYĆ OCHRONĘ NA JEDNYM URZĄDZENIU W GRAVITYZONE

Jak wyłączyć ochronę na jednym urządzeniu w GravityZone Bitdefender GravityZone nie posiada jednego przycisku umożliwiającego wyłączenie wszystkich modułów ochrony na danym urządzeniu. Ochroną zarządza się zdalnie z konsoli za pomocą polityk. Moduły należy wyłączać w każdej zakładce po kolei. Uwaga! Wyłączenie modułów w polityce sprawi, że pozbawione ochrony zostaną WSZYSTKIE przypisane do niej urządzenia. Istnieją dwa sposoby na wyłączenie ochrony na jednym, konkretnym punkcie końcowym. 1. Power User Pierwszym sposobem jest zainstalowanie na punkcie końcowym modułu Power User. Wybiera się go jako jeden z modułów, który ma zostać zawarty w

Czytaj więcej »

JAK ZMIGROWAĆ KONSOLĘ LOKALNĄ DO KONSOLI W CHMURZE

JAK ZMIGROWAĆ KONSOLĘ LOKALNĄ DO KONSOLI W CHMURZE Uwaga Wszelkie ustawienia w konsoli, w tym konta użytkowników, polityki i pakiety instalacyjne nie zostaną zmigrowane. Należy utworzyć je ponownie. Aby zmigrować konsolę lokalną do konsoli w chmurze, najpierw należy ją utworzyć wypełniając formularz na poniższej stronie: https://www.bitdefender.com/business/free-trials/ W polu Product należy wybrać wersję produktu, która będzie testowana. W przypadku posiadania klucza licencyjnego, wybór nie ma znaczenia. Uwaga: Należy wypełnić wszystkie pola zaznaczone gwiazdką! Podany w formularzu adres e-mail będzie loginem dla nowo utworzonej konsoli zarządzającej. Również przyjdzie na niego wiadomość zawierająca

Czytaj więcej »

JAK ZAINSTALOWAĆ BITDEFENDER GRAVITYZONE NA SYSTEMIE ANDROID

JAK ZAINSTALOWAĆ BITDEFENDER GRAVITYZONE NA SYSTEMIE ANDROID UWAGA Ochrona urządzeń mobilnych dostępna jest tylko dla konsoli lokalnej. Nie ma możliwości ich ochrony dla konsoli w chmurze! Jaka wersja systemu Android może być chroniona z Bitdefender GravityZone? Smartfony i tablety z Google Android (4.0.3+). Jak zainstalować aplikację GravityZone na urządzeniu z systemem Android? Aby zainstalować aplikację na systemie Android, należy zalogować się do sklepu Google Play. Następnie należy wyszukać aplikację Bitdefender Enterprise Mobile i kliknąć przycisk Zainstaluj. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bd.gravityzone GravityZone Mobile Client wymaga dostępu do zasobów urządzenia, jak na poniższym zrzucie ekranu:

Czytaj więcej »

JAK ZAINSTALOWAĆ BEST NA SYSTEMACH WINDOWS LEGACY

Jak zainstalować BEST na systemach Windows Legacy Systemy Windows Legacy: – Windows XP, – Windows Vista, – Windows Server 2003, – Windows Server 2003 R2, – Windows Small Business Server 2003, – Windows Server 2008, – Windows Small Business Server 2008, – Windows XP Embedded, – Windows XP Tablet, – Windows POSReady / Standard 2009, – Windows Home Server. Moduły działające na systemach Windows Legacy: – Antymalware – Zaawansowana Kontrola Zagrożeń* *Zaawansowana Kontrola Zagrożeń jest dostępna dla wszystkich obsługiwanych systemów operacyjnych Windows Server, z wyjątkiem Windows Server 2003. Jak zainstalować

Czytaj więcej »

JAK UTWORZYĆ PAKIET INSTALACYJNY I ZAINSTALOWAĆ BEST

JAK UTWORZYĆ PAKIET INSTALACYJNY I ZAINSTALOWAĆ BEST Jak utworzyć pakiet instalacyjny? Aby utworzyć pakiet instalacyjny Bitdefender Endpoint Security Tools, należy zalogować się do swojej konsoli GravityZone i przejść do widocznej po lewej stronie zakładki Pakiety (poniżej zakładki Sieć). Następnie należy utworzyć nowy pakiet instalacyjny klikając przycisk Dodaj na górze tabeli. Uwaga: – Domyślnie widoczna pozycja przygotowana przez producenta o nazwie Wirtualne Urządzenie Serwera Bezpieczeństwa nie jest pakietem instalacyjnym agenta Bitdefender Endpoint Security Tools. Jest to obraz maszyny wirtualnej tzw. Serwera Bezpieczeństwa, z którego klient może korzystać po zaimportowaniu go do

Czytaj więcej »

JAK ZAŁOŻYĆ KONSOLĘ GRAVITYZONE W CHMURZE I AKTYWOWAĆ KLUCZ

JAK ZAŁOŻYĆ KONSOLĘ GRAVITYZONE W CHMURZE I AKTYWOWAĆ KLUCZ Jak założyć konsolę GravityZone w chmurze? Aby założyć konsolę GravityZone w chmurze, należy wypełnić formularz na poniższej stronie: https://www.bitdefender.com/business/free-trials/ W polu Product należy wybrać wersję produktu, która będzie testowana. W przypadku posiadania klucza licencyjnego, wybór nie ma znaczenia. Uwaga: Należy wypełnić wszystkie pola zaznaczone gwiazdką! Podany w formularzu adres e-mail będzie loginem dla nowo utworzonej konsoli zarządzającej. Również przyjdzie na niego wiadomość zawierająca hasło do logowania, które będzie można zmienić później w konsoli. Jak zalogować się do konsoli GravityZone w wersji

Czytaj więcej »

Napisz do nas i dowiedz się więcej o produktach Bitdefender

Zachęcamy do skontaktowania się z nami i zadawania pytań dotyczących oprogramowania Bitdefender. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące antywirusa BitDefender GravityZone oraz wszystkich pozostałych rozwiązań w naszej ofercie.

Zachęcamy do skorzystania z przycisku poniżej „Skontaktuj się z nami” i zadania nam wszystkich nurtujących Państwa pytań lub problemów.