Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus
Ochrona wieloplatformowa(Windows, Mac, Android, iOS)
KONTYNUACJE
MENADŻER HASEŁ, VPN
Ochrona na systemy Windows
Ochrona na urządzenia mobilne
Ochrona na systemy Mac
Wykrywacz oszustw
Zestawy Bitdefender
ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU
ROZWIĄZANIA DLA EDUKACJI
SZKOLENIA I USŁUGI SERWISOWE
ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU PREMIUM
ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU A LA CARTE (GravityZone Enterprise Security)
DODATKOWE WARSTWY OCHRONY
DOSTAWCY USŁUG
XDR DLA PLACÓWEK I FIRM
MDR DLA BIZNESU
DYREKTYWA NIS2
PROMOCJE I OFERTY
Narzędzia
Jesteś już klientem?
Blog
POMOC
Informacje
Dokumenty
Kontakt
FAQ - Produkty dla domu
Mateusz
28 listopada 2018
FAQ – Produkty dla domu :
Wyślij na adres mailowy pomoc@bitdefender.pl następujące informacje:
– imię i nazwisko,
– klucz licencyjny,
– dowód zakupu (faktura, zamówienie),
– kraj, w jakim klucz ma być aktywowany,
– adres e–mail, na którym jest założone konto w Bitdefender Central.
– Zrzut ekranu z komunikatem o błędzie, który pojawia się, gdy próbujesz dodać kod aktywacyjny do swojego konta.
– Zrzut ekranu swojego położenia IP, korzystając z następującej strony internetowej : https://www.iplocation.net/
Dział techniczny po otrzymaniu wszystkich informacji, w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia, aktywuje regionalizacje na wybrany kraj.
Zobacz posty autora
Obecnie
Poradniki
25 kwietnia 2024
24 kwietnia 2024
Informacja Prasowa
Zagrożenia Internetowe
23 kwietnia 2024
Bezpieczeństwo w Internecie
22 kwietnia 2024
Śledź nas
Krzysztof B.
4 marca 2024
26 lutego 2024
22 lutego 2024